MSC nastavlja učvršćivati svoju dominaciju u kontejnerskom brodarstvu, povećavajući prednost nad Maerskom na čak 2 milijuna TEU. Prema najnovijim podacima konzultantske kuće Linerlytica, MSC je kao samostalni operater izvrsno pozicioniran nakon nedavne reorganizacije u liner trgovini.
Nova Gemini kooperacija, koju čine Maersk i Hapag-Lloyd, ne uspijeva dosegnuti tržišnu pokrivenost i udio MSC-a na istočno-zapadnim rutama. MSC je uspio osigurati veći broj tjednih polazaka na svim glavnim rutama koristeći vlastite linije i selektivna partnerstva. Tako na sjevernoeuropskim i mediteranskim rutama surađuje s Premier Alliance, dok na rutama prema istočnoj obali SAD-a i Pacifičkom sjeverozapadu ima partnerstvo s izraelskim Zimom, piše Splash247.
Prema Alphalinerovom poretku liner operatera, MSC sada ima prednost od 1,87 milijuna TEU nad Maerskom. Dodatno, s narudžbama koje prelaze 2 milijuna TEU u idućim mjesecima, razlika će se dodatno povećavati, osiguravajući MSC-u vodeću poziciju u globalnom brodarstvu.

Ovaj rast potvrđuje MSC-ovu strategiju agresivnog širenja i neovisnosti, dok konkurencija pokušava kroz saveze zadržati tržišni udio. S obzirom na sve veću potrebu za efikasnim i fleksibilnim transportnim rješenjima, MSC se čini spremnim za dugoročnu dominaciju na tržištu.