O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

ICS optimističan: IMO blizu dogovora o regulaciji emisija

Pomorska industrija približava se usvajanju prvog globalnog poreza na emisije, ali ključni detalji oko cijene i raspodjele prihoda još su predmet rasprave

Nakon intenzivnih pregovora u Međunarodnoj pomorskoj organizaciji (IMO), dogovor o globalnom sustavu naplate emisija stakleničkih plinova sve je bliži. Međunarodna komora za brodarstvo (ICS) naglašava da, iako postoji napredak u regulativama, još uvijek ostaje mnogo posla do konačnog usvajanja na sjednici MEPC 83 u travnju.

Ključna tema pregovora bila je univerzalna naknada za emisije, koju podupire većina zemalja, uključujući 48 država iz raznih regija. Iako Kina i Brazil izražavaju zabrinutost, inicijativa ima široku međunarodnu podršku. Porez na emisije u rasponu od 18 do 150 dolara po toni mogao bi donijeti do 60 milijardi dolara godišnje, što bi se djelomično usmjerilo na pomoć zemljama u razvoju i klimatsku prilagodbu, piše Safety4Sea.

Dodatno, dogovoreno je osnivanje IMO Fonda koji bi financirao prelazak na goriva s nultim ili niskim emisijama poput zelenog metanola i amonijaka. Iako detalji o standardima goriva još nisu usuglašeni, ICS ostaje optimističan da će IMO do kraja godine finalizirati ključne aspekte regulative.

Unatoč izazovima, dogovor oko modela financiranja i raspodjele sredstava mogao bi označiti povijesni trenutak u globalnim naporima za dekarbonizaciju pomorstva.

Pomorska industrija približava se usvajanju prvog globalnog poreza na emisije, ali ključni detalji oko cijene i raspodjele prihoda još su predmet rasprave

Nakon intenzivnih pregovora u Međunarodnoj pomorskoj organizaciji (IMO), dogovor o globalnom sustavu naplate emisija stakleničkih plinova sve je bliži. Međunarodna komora za brodarstvo (ICS) naglašava da, iako postoji napredak u regulativama, još uvijek ostaje mnogo posla do konačnog usvajanja na sjednici MEPC 83 u travnju.

Ključna tema pregovora bila je univerzalna naknada za emisije, koju podupire većina zemalja, uključujući 48 država iz raznih regija. Iako Kina i Brazil izražavaju zabrinutost, inicijativa ima široku međunarodnu podršku. Porez na emisije u rasponu od 18 do 150 dolara po toni mogao bi donijeti do 60 milijardi dolara godišnje, što bi se djelomično usmjerilo na pomoć zemljama u razvoju i klimatsku prilagodbu, piše Safety4Sea.

Dodatno, dogovoreno je osnivanje IMO Fonda koji bi financirao prelazak na goriva s nultim ili niskim emisijama poput zelenog metanola i amonijaka. Iako detalji o standardima goriva još nisu usuglašeni, ICS ostaje optimističan da će IMO do kraja godine finalizirati ključne aspekte regulative.

Unatoč izazovima, dogovor oko modela financiranja i raspodjele sredstava mogao bi označiti povijesni trenutak u globalnim naporima za dekarbonizaciju pomorstva.

HTML Code here
HTML Code here