OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Indija domaćin ceremonije imenovanja novog Maerskovog broda

Danski brodarski div Maersk službeno je imenovao svoj novi dual-fuel kontejnerski brod Albert Maersk tijekom svečanosti održane 28. veljače u Mumbaiju. Ovo je prvi put da je jedno strano brodarsko poduzeće organiziralo takav događaj u Indiji, što naglašava sve veći značaj zemlje u globalnoj pomorskoj industriji.

Najnoviji Maerskov kontejnerski brod, Albert Maersk, izgrađen je u Hyundai Heavy Industries u Južnoj Koreji i dio je ambicioznog plana prelaska na održive izvore goriva. S kapacitetom od 16.592 TEU, ovaj brod je jedanaesti u Maerskovoj floti opremljen za pogon na metanol i dio je serije od 18 ekoloških brodova koji će biti isporučeni do 2025. godine.

Indija se sve više pozicionira kao potencijalni globalni lider u proizvodnji zelenog metanola, amonijaka i vodikovih goriva, a Maerskova strategija prelaska na ekološka goriva uklapa se u taj cilj.

Uz ekološke projekte, Maersk aktivno širi svoje poslovanje u Indiji. Tvrtka već upravlja s dva APM Terminala u lukama Mumbai i Pipavav, kroz koje godišnje prolazi više od tri milijuna kontejnera. Osim toga, Maersk ima 26 skladišta ukupne površine 350.000 četvornih metara te široku distribucijsku mrežu koja pokriva više od 80 posto poštanskih zona u zemlji.

Na svečanosti imenovanja, Maersk je objavio kako planira ulaganje od 5 milijardi dolara u razvoj luka, terminala i kopnene infrastrukture u Indiji, čime dodatno jača svoje poslovanje na ovom ključnom tržištu.

CEO Maerska, Vincent Clerc, naglasio je kako je Indija jedno od najbrže rastućih svjetskih gospodarstava, s velikim potencijalom u proizvodnji, e-trgovini i izvozu. U tom kontekstu, Maersk vidi Indiju kao strateškog partnera u dekarbonizaciji brodarstva, istraživanju alternativnih goriva te razvoju sektora brodogradnje i popravaka brodova.

Maerskov dugoročni cilj je postizanje neto nulte emisije stakleničkih plinova do 2040. godine, a dual-fuel brodovi ključni su dio te strategije. Tvrtka nastavlja surađivati s Međunarodnom pomorskom organizacijom kako bi se donijele regulacije koje potiču prelazak na održiva goriva i smanjuju financijski jaz između fosilnih i alternativnih izvora energije.

U skladu s time, Maersk je nedavno naručio 20 novih kontejnerskih brodova u kineskim i južnokorejskim brodogradilištima. Ovi brodovi, kapaciteta od 9.000 do 17.000 TEU, bit će opremljeni dual-fuel pogonima, a njihova isporuka planirana je do 2030. godine.

Danski brodarski div Maersk službeno je imenovao svoj novi dual-fuel kontejnerski brod Albert Maersk tijekom svečanosti održane 28. veljače u Mumbaiju. Ovo je prvi put da je jedno strano brodarsko poduzeće organiziralo takav događaj u Indiji, što naglašava sve veći značaj zemlje u globalnoj pomorskoj industriji.

Najnoviji Maerskov kontejnerski brod, Albert Maersk, izgrađen je u Hyundai Heavy Industries u Južnoj Koreji i dio je ambicioznog plana prelaska na održive izvore goriva. S kapacitetom od 16.592 TEU, ovaj brod je jedanaesti u Maerskovoj floti opremljen za pogon na metanol i dio je serije od 18 ekoloških brodova koji će biti isporučeni do 2025. godine.

Indija se sve više pozicionira kao potencijalni globalni lider u proizvodnji zelenog metanola, amonijaka i vodikovih goriva, a Maerskova strategija prelaska na ekološka goriva uklapa se u taj cilj.

Uz ekološke projekte, Maersk aktivno širi svoje poslovanje u Indiji. Tvrtka već upravlja s dva APM Terminala u lukama Mumbai i Pipavav, kroz koje godišnje prolazi više od tri milijuna kontejnera. Osim toga, Maersk ima 26 skladišta ukupne površine 350.000 četvornih metara te široku distribucijsku mrežu koja pokriva više od 80 posto poštanskih zona u zemlji.

Na svečanosti imenovanja, Maersk je objavio kako planira ulaganje od 5 milijardi dolara u razvoj luka, terminala i kopnene infrastrukture u Indiji, čime dodatno jača svoje poslovanje na ovom ključnom tržištu.

CEO Maerska, Vincent Clerc, naglasio je kako je Indija jedno od najbrže rastućih svjetskih gospodarstava, s velikim potencijalom u proizvodnji, e-trgovini i izvozu. U tom kontekstu, Maersk vidi Indiju kao strateškog partnera u dekarbonizaciji brodarstva, istraživanju alternativnih goriva te razvoju sektora brodogradnje i popravaka brodova.

Maerskov dugoročni cilj je postizanje neto nulte emisije stakleničkih plinova do 2040. godine, a dual-fuel brodovi ključni su dio te strategije. Tvrtka nastavlja surađivati s Međunarodnom pomorskom organizacijom kako bi se donijele regulacije koje potiču prelazak na održiva goriva i smanjuju financijski jaz između fosilnih i alternativnih izvora energije.

U skladu s time, Maersk je nedavno naručio 20 novih kontejnerskih brodova u kineskim i južnokorejskim brodogradilištima. Ovi brodovi, kapaciteta od 9.000 do 17.000 TEU, bit će opremljeni dual-fuel pogonima, a njihova isporuka planirana je do 2030. godine.

MOŽE VAS ZANIMATI