O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Oluja u Beringovom moru odnijela 115 kontejnera s broda

Teško zimsko nevrijeme u Beringovom moru izazvalo je ozbiljne probleme na kontejnerskom brodu SM Portland južnokorejske kompanije SM Line. Tijekom plovidbe prema Vancouveru, brod kapaciteta 4.228 TEU-a pretrpio je snažno valjanje, što je rezultiralo gubitkom 115 kontejnera.

Ovaj incident dolazi u razdoblju kada industrija bilježi pad broja izgubljenih kontejnera na moru. Svjetsko brodarsko vijeće (WSC) izvijestilo je da je 2023. godine izgubljeno samo 221 kontejner, što je značajan pad u odnosu na 661 izgubljeni kontejner u 2022, piše gCaptain.

SM Line je u priopćenju istaknuo da poduzimaju sve potrebne mjere kako bi umanjili utjecaj ovog incidenta na teret klijenata. Tvrtka, osnovana nakon preuzimanja imovine nekadašnjeg Hanjin Shippinga, danas posluje na transpacifičkim i intra-azijskim rutama.

IMO (Međunarodna pomorska organizacija) donijela je nove propise o obveznom prijavljivanju izgubljenih kontejnera, koji će stupiti na snagu 1. siječnja 2026. godine. Cilj novih pravila je poboljšanje sigurnosti plovidbe i zaštita okoliša.

Mnogi pomorci još se sjećaju velikih incidenata iz 2020. i 2021. godine, kada su jaki zimski cikloni prouzročili gubitak tisuća kontejnera s brodova, uključujući nesreću ONE Apus, koji je ostao bez više od 1.800 kontejnera.

SM Portland trenutno čeka odobrenje kanadskog Ministarstva prometa i obalne straže prije nego što nastavi plovidbu prema Vancouveru.

Teško zimsko nevrijeme u Beringovom moru izazvalo je ozbiljne probleme na kontejnerskom brodu SM Portland južnokorejske kompanije SM Line. Tijekom plovidbe prema Vancouveru, brod kapaciteta 4.228 TEU-a pretrpio je snažno valjanje, što je rezultiralo gubitkom 115 kontejnera.

Ovaj incident dolazi u razdoblju kada industrija bilježi pad broja izgubljenih kontejnera na moru. Svjetsko brodarsko vijeće (WSC) izvijestilo je da je 2023. godine izgubljeno samo 221 kontejner, što je značajan pad u odnosu na 661 izgubljeni kontejner u 2022, piše gCaptain.

SM Line je u priopćenju istaknuo da poduzimaju sve potrebne mjere kako bi umanjili utjecaj ovog incidenta na teret klijenata. Tvrtka, osnovana nakon preuzimanja imovine nekadašnjeg Hanjin Shippinga, danas posluje na transpacifičkim i intra-azijskim rutama.

IMO (Međunarodna pomorska organizacija) donijela je nove propise o obveznom prijavljivanju izgubljenih kontejnera, koji će stupiti na snagu 1. siječnja 2026. godine. Cilj novih pravila je poboljšanje sigurnosti plovidbe i zaštita okoliša.

Mnogi pomorci još se sjećaju velikih incidenata iz 2020. i 2021. godine, kada su jaki zimski cikloni prouzročili gubitak tisuća kontejnera s brodova, uključujući nesreću ONE Apus, koji je ostao bez više od 1.800 kontejnera.

SM Portland trenutno čeka odobrenje kanadskog Ministarstva prometa i obalne straže prije nego što nastavi plovidbu prema Vancouveru.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima