O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kanadska obalna straža: Odsukavanje MSC Baltic III nije moguće u ovoj fazi

Kanadska obalna straža objavila je najnovije informacije o operaciji spašavanja kontejnerskog broda MSC Baltic III, ističući da je glavni prioritet uklanjanje goriva i sprječavanje ekološke štete. Iako su timovi svakodnevno na terenu, vremenski uvjeti i led ometaju rad čak 50 posto vremena, a često nije moguće ni pristupiti brodu.

Kontejnerski brod od 37.636 dwt ostao je bez pogona 15. veljače, na 12 nautičkih milja od ulaza u zaljev Bay of Islands. Posada je evakuirana helikopterom u zahtjevnoj spasilačkoj akciji, dok je brod završio nasukan u nepristupačnoj uvali zapadne obale Newfoundland-a.

Kanadska obalna straža naglašava da je spašavanje složen proces koji se odvija s maksimalnim oprezom kako bi se spriječila ekološka šteta. Prvo će se ispumpati gorivo, a zatim ukloniti teret, no vremenski okvir još nije određen, piše The Maritime Executive.

Vlasnik broda MSC povjerio je operaciju spašavanja tvrtkama T&T Salvage i Eastern Canada Response Corporation. Ledolomac, tegljač i barža već su stigli na mjesto nesreće, a spremnici za privremeno skladištenje 1,7 milijuna litara goriva smješteni su na obali.

Inspekcija broda otkrila je ozbiljna oštećenja trupa i strukture, uz prodor vode u tri skladišna prostora, tankove i strojarnicu, što onemogućava sigurno odsukavanje u ovoj fazi operacije.

Iz MSC-a su izvijestili da su svi kontejneri s opasnim materijalima osigurani kako bi se spriječila ekološka prijetnja. Na brodu se nalazi ukupno 470 kontejnera, pri čemu je više od polovice prazno.

Prema kanadskim zakonima, vlasnik broda snosi sve troškove spašavanja, dok obalna straža nije željela davati procjene o ukupnom iznosu operacije.

Kanadska obalna straža objavila je najnovije informacije o operaciji spašavanja kontejnerskog broda MSC Baltic III, ističući da je glavni prioritet uklanjanje goriva i sprječavanje ekološke štete. Iako su timovi svakodnevno na terenu, vremenski uvjeti i led ometaju rad čak 50 posto vremena, a često nije moguće ni pristupiti brodu.

Kontejnerski brod od 37.636 dwt ostao je bez pogona 15. veljače, na 12 nautičkih milja od ulaza u zaljev Bay of Islands. Posada je evakuirana helikopterom u zahtjevnoj spasilačkoj akciji, dok je brod završio nasukan u nepristupačnoj uvali zapadne obale Newfoundland-a.

Kanadska obalna straža naglašava da je spašavanje složen proces koji se odvija s maksimalnim oprezom kako bi se spriječila ekološka šteta. Prvo će se ispumpati gorivo, a zatim ukloniti teret, no vremenski okvir još nije određen, piše The Maritime Executive.

Vlasnik broda MSC povjerio je operaciju spašavanja tvrtkama T&T Salvage i Eastern Canada Response Corporation. Ledolomac, tegljač i barža već su stigli na mjesto nesreće, a spremnici za privremeno skladištenje 1,7 milijuna litara goriva smješteni su na obali.

Inspekcija broda otkrila je ozbiljna oštećenja trupa i strukture, uz prodor vode u tri skladišna prostora, tankove i strojarnicu, što onemogućava sigurno odsukavanje u ovoj fazi operacije.

Iz MSC-a su izvijestili da su svi kontejneri s opasnim materijalima osigurani kako bi se spriječila ekološka prijetnja. Na brodu se nalazi ukupno 470 kontejnera, pri čemu je više od polovice prazno.

Prema kanadskim zakonima, vlasnik broda snosi sve troškove spašavanja, dok obalna straža nije željela davati procjene o ukupnom iznosu operacije.

HTML Code here
HTML Code here