O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Prvi val brodova na amonijak kreće iz suradnje MOL-a i CMB.TECH-a

Japanski brodarski div Mitsui O.S.K. Lines (MOL) udružio je snage s belgijskom tvrtkom CMB.TECH kako bi zajedno izgradili i upravljali flotom od devet novih brodova koji mogu koristiti amonijak kao gorivo.

U okviru ovog sporazuma gradit će se tri capesize bulk carriera na dvostruki pogon s mogućnošću korištenja amonijaka, te šest kemikalaca, od kojih će dva imati dual-fuel amonijak pogon, dok će preostala četiri biti spremna za buduću konverziju na amonijak.

Capesize brodovi gradit će se u kineskom brodogradilištu CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding, a isporuke su planirane za 2026. i 2027. godinu, piše Splash247.

Kemikalci će se graditi u China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou) Dingheng, s planiranom isporukom 2028. i 2029. godine. Ovim brodovima će upravljati MOL Chemical Tankers, podružnica MOL-a specijalizirana za kemijske terete.

Amonijak se smatra jednim od najperspektivnijih goriva budućnosti u pomorstvu, jer pri njegovom sagorijevanju ne nastaju emisije CO₂.

Ova flota predstavlja prvi konkretan primjer kako veliki brodari prelaze s riječi na djela kada je riječ o zelenoj tranziciji. MOL i CMB.TECH ovim projektom ne samo da odgovaraju na zahtjeve tržišta, već i postavljaju nove standarde za budućnost pomorske industrije.

Japanski brodarski div Mitsui O.S.K. Lines (MOL) udružio je snage s belgijskom tvrtkom CMB.TECH kako bi zajedno izgradili i upravljali flotom od devet novih brodova koji mogu koristiti amonijak kao gorivo.

U okviru ovog sporazuma gradit će se tri capesize bulk carriera na dvostruki pogon s mogućnošću korištenja amonijaka, te šest kemikalaca, od kojih će dva imati dual-fuel amonijak pogon, dok će preostala četiri biti spremna za buduću konverziju na amonijak.

Capesize brodovi gradit će se u kineskom brodogradilištu CSSC Qingdao Beihai Shipbuilding, a isporuke su planirane za 2026. i 2027. godinu, piše Splash247.

Kemikalci će se graditi u China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou) Dingheng, s planiranom isporukom 2028. i 2029. godine. Ovim brodovima će upravljati MOL Chemical Tankers, podružnica MOL-a specijalizirana za kemijske terete.

Amonijak se smatra jednim od najperspektivnijih goriva budućnosti u pomorstvu, jer pri njegovom sagorijevanju ne nastaju emisije CO₂.

Ova flota predstavlja prvi konkretan primjer kako veliki brodari prelaze s riječi na djela kada je riječ o zelenoj tranziciji. MOL i CMB.TECH ovim projektom ne samo da odgovaraju na zahtjeve tržišta, već i postavljaju nove standarde za budućnost pomorske industrije.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima