O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Pakistan na putu da postane ključna pomorska poveznica srednje Azije uz Maerskovo ulaganje

Maersk planira pretvoriti Pakistan u ključno pomorsko čvorište srednje Azije kroz ulaganje od 2 milijarde dolara i razvoj napredne luke.

Pakistan je pozdravio investiciju vrijednu 2 milijarde dolara od strane danskog brodarskog diva Maerska, što se smatra jednim od ključnih koraka za jačanje pomorske industrije u toj zemlji. Premijer Shehbaz Sharif održao je sastanak s predsjednikom uprave A.P. Moller-Maersk, Robertom Maerskom, koji je tom prilikom izrazio snažnu predanost modernizaciji pakistanske luke i logistike, piše The Maritime Executive.

Investicija je prvi put najavljena u listopadu prošle godine kada su Danska i Pakistan potpisali Memorandum o razumijevanju (MoU) o pomorskom razvoju. Potpisnici su bili danski ministar industrije i poslovanja Morten Bodskov te pakistanski ministar za pomorska pitanja Qaisser Ahmed Shaikh.

Premijer Sharif naredio je brzu realizaciju tog memoranduma u službeni sporazum te je formirana tehnička radna skupina koja u roku od mjesec dana treba predložiti konkretne prijedloge za suradnju s Maerskom.

Robert Maersk naglasio je važnost Pakistana kao trgovačkog koridora prema Srednjoj Aziji te potvrdio Maerskovu dugoročnu prisutnost u regiji, podsjetivši da je prvi Maerskov brod uplovio u Pakistan još 1924. godine. Dodao je da se razmatra izgradnja dubokovodne kontejnerske luke, s fokusom na Karachi i Port Qasim.

Ova investicija dolazi u trenutku kada pakistanska vlada provodi reforme u svom pomorskom sektoru. Nedavno osnovana pomorska radna skupina radi na revitalizaciji pomorske ekonomije zemlje, uključujući i osnivanje Nacionalne tvrtke za jaružanje koja će biti zadužena za održavanje dubine u svim lukama.

Također, predviđa se 25-godišnji plan obnove Pakistanske nacionalne brodarske korporacije (PNSC) kroz javno-privatno partnerstvo. Vlada planira ubrzati postavljanje naprednih skenera u lukama i preispitati carinske tarife kako bi pakistanske luke postale konkurentnije na regionalnoj razini.

Maersk planira pretvoriti Pakistan u ključno pomorsko čvorište srednje Azije kroz ulaganje od 2 milijarde dolara i razvoj napredne luke.

Pakistan je pozdravio investiciju vrijednu 2 milijarde dolara od strane danskog brodarskog diva Maerska, što se smatra jednim od ključnih koraka za jačanje pomorske industrije u toj zemlji. Premijer Shehbaz Sharif održao je sastanak s predsjednikom uprave A.P. Moller-Maersk, Robertom Maerskom, koji je tom prilikom izrazio snažnu predanost modernizaciji pakistanske luke i logistike, piše The Maritime Executive.

Investicija je prvi put najavljena u listopadu prošle godine kada su Danska i Pakistan potpisali Memorandum o razumijevanju (MoU) o pomorskom razvoju. Potpisnici su bili danski ministar industrije i poslovanja Morten Bodskov te pakistanski ministar za pomorska pitanja Qaisser Ahmed Shaikh.

Premijer Sharif naredio je brzu realizaciju tog memoranduma u službeni sporazum te je formirana tehnička radna skupina koja u roku od mjesec dana treba predložiti konkretne prijedloge za suradnju s Maerskom.

Robert Maersk naglasio je važnost Pakistana kao trgovačkog koridora prema Srednjoj Aziji te potvrdio Maerskovu dugoročnu prisutnost u regiji, podsjetivši da je prvi Maerskov brod uplovio u Pakistan još 1924. godine. Dodao je da se razmatra izgradnja dubokovodne kontejnerske luke, s fokusom na Karachi i Port Qasim.

Ova investicija dolazi u trenutku kada pakistanska vlada provodi reforme u svom pomorskom sektoru. Nedavno osnovana pomorska radna skupina radi na revitalizaciji pomorske ekonomije zemlje, uključujući i osnivanje Nacionalne tvrtke za jaružanje koja će biti zadužena za održavanje dubine u svim lukama.

Također, predviđa se 25-godišnji plan obnove Pakistanske nacionalne brodarske korporacije (PNSC) kroz javno-privatno partnerstvo. Vlada planira ubrzati postavljanje naprednih skenera u lukama i preispitati carinske tarife kako bi pakistanske luke postale konkurentnije na regionalnoj razini.

MOŽE VAS ZANIMATI

HTML Code here

O kuharima i ostalima

HTML Code here