O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OOCL naručuje 14 dual-fuel kontejneraša za 3 milijarde dolara

Hongkonški brodar Orient Overseas Container Line (OOCL), pod kontrolom kineskog giganta COSCO, potpisao je ugovor za izgradnju 14 novih kontejnerskih brodova ukupne vrijednosti veće od 3 milijarde dolara.

Novi brodovi imat će kapacitet od 18.500 TEU-a i bit će opremljeni pogonom na metanol, što predstavlja iskorak prema održivijem pomorstvu. Radi se o dvogorivnim (dual-fuel) brodovima koji omogućuju smanjenje emisije štetnih plinova. Svaki brod vrijedi oko 220 milijuna dolara, navodi Splash247.

Gradnja je povjerena kineskim brodogradilištima Dalian COSCO KHI Ship Engineering (DACKS) i Nantong COSCO KHI Ship Engineering (NACKS). DACKS će graditi devet brodova, dok će preostalih pet pripasti NACKS-u. Isporuke se očekuju od 2028. godine pa sve do kraja 2029.

Ova narudžba značajno povećava portfelj novih brodova u gradnji za OOCL i njegovog vlasnika COSCO. Prema podacima Alphaliner-a, COSCO-ova knjiga narudžbi sada broji ukupno 33 broda kapaciteta 611.000 TEU-a, u odnosu na prethodnih 19 brodova i 352.000 TEU-a.

Gledajući cijelu grupaciju COSCO, uključujući i narudžbe za veće 24.000 TEU brodove na metanol, broj naručenih jedinica dosegao je 64 broda s ukupnim kapacitetom od 1,11 milijuna TEU-a. Time se COSCO pozicionirao kao treći po veličini brodar na svijetu po broju naručenih brodova, odmah iza MSC-a (2,13 milijuna TEU) i CMA CGM-a (1,55 milijuna TEU).

“Investicija je u skladu s našom dugoročnom strategijom postupnog povećanja flote i osiguranja uravnoteženog rasta,” poručili su iz OOCL-a.

Hongkonški brodar Orient Overseas Container Line (OOCL), pod kontrolom kineskog giganta COSCO, potpisao je ugovor za izgradnju 14 novih kontejnerskih brodova ukupne vrijednosti veće od 3 milijarde dolara.

Novi brodovi imat će kapacitet od 18.500 TEU-a i bit će opremljeni pogonom na metanol, što predstavlja iskorak prema održivijem pomorstvu. Radi se o dvogorivnim (dual-fuel) brodovima koji omogućuju smanjenje emisije štetnih plinova. Svaki brod vrijedi oko 220 milijuna dolara, navodi Splash247.

Gradnja je povjerena kineskim brodogradilištima Dalian COSCO KHI Ship Engineering (DACKS) i Nantong COSCO KHI Ship Engineering (NACKS). DACKS će graditi devet brodova, dok će preostalih pet pripasti NACKS-u. Isporuke se očekuju od 2028. godine pa sve do kraja 2029.

Ova narudžba značajno povećava portfelj novih brodova u gradnji za OOCL i njegovog vlasnika COSCO. Prema podacima Alphaliner-a, COSCO-ova knjiga narudžbi sada broji ukupno 33 broda kapaciteta 611.000 TEU-a, u odnosu na prethodnih 19 brodova i 352.000 TEU-a.

Gledajući cijelu grupaciju COSCO, uključujući i narudžbe za veće 24.000 TEU brodove na metanol, broj naručenih jedinica dosegao je 64 broda s ukupnim kapacitetom od 1,11 milijuna TEU-a. Time se COSCO pozicionirao kao treći po veličini brodar na svijetu po broju naručenih brodova, odmah iza MSC-a (2,13 milijuna TEU) i CMA CGM-a (1,55 milijuna TEU).

“Investicija je u skladu s našom dugoročnom strategijom postupnog povećanja flote i osiguranja uravnoteženog rasta,” poručili su iz OOCL-a.

MOŽE VAS ZANIMATI

O kuharima i ostalima