O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hongkonška konvencija prijeti reciklažnoj industriji Bangladeša

Globalna pravila koja uskoro stupaju na snagu stavljaju Bangladeš u nezavidan položaj dok sektor rezanja brodova traži dodatno vrijeme za prilagodbu.

Bangladeš, jedan od najvećih svjetskih centara za rezanje brodova, nije spreman dočekati stupanje na snagu Hongkonške konvencije o sigurnoj i ekološki prihvatljivoj reciklaži brodova koja kreće 26. lipnja, piše Splash247.

Novi propisi donose stroge zahtjeve za zaštitu zdravlja radnika i okoliša prilikom reciklaže brodova koji su završili svoj radni vijek. Mnoge zemlje već su modernizirale svoja postrojenja, no Bangladeš kasni s prilagodbom.

Prema izvješću Clarksons Researcha, lokalni rezači brodova zatražili su produženje roka za usklađivanje s konvencijom. Unatoč tome, odobrenja za dolazak brodova i dalje se izdaju pojedinačno, što dodatno usporava isporuke prema reciklažnim pogonima.

Tvrtka GMS, najveći svjetski otkupljivač brodova za reciklažu, navodi kako je samo sedam pogona u Bangladešu trenutačno u skladu s pravilima, dok još dvadesetak čeka akreditaciju.

Drugi veliki igrač, Wirana, procjenjuje da se do deset brodova nalazi na sidrištima u bangladeškim vodama, čekajući dopuštenje za ulazak u rezališta. Zbog administrativnih prepreka, dio brodova preusmjeren je prema Indiji, koja ima spremniju infrastrukturu.

Vrijeme istječe, a konkurencija ne čeka. Bangladeški sektor reciklaže mora brzo uhvatiti korak s globalnim standardima ili riskira gubitak tržišnog udjela.

Globalna pravila koja uskoro stupaju na snagu stavljaju Bangladeš u nezavidan položaj dok sektor rezanja brodova traži dodatno vrijeme za prilagodbu.

Bangladeš, jedan od najvećih svjetskih centara za rezanje brodova, nije spreman dočekati stupanje na snagu Hongkonške konvencije o sigurnoj i ekološki prihvatljivoj reciklaži brodova koja kreće 26. lipnja, piše Splash247.

Novi propisi donose stroge zahtjeve za zaštitu zdravlja radnika i okoliša prilikom reciklaže brodova koji su završili svoj radni vijek. Mnoge zemlje već su modernizirale svoja postrojenja, no Bangladeš kasni s prilagodbom.

Prema izvješću Clarksons Researcha, lokalni rezači brodova zatražili su produženje roka za usklađivanje s konvencijom. Unatoč tome, odobrenja za dolazak brodova i dalje se izdaju pojedinačno, što dodatno usporava isporuke prema reciklažnim pogonima.

Tvrtka GMS, najveći svjetski otkupljivač brodova za reciklažu, navodi kako je samo sedam pogona u Bangladešu trenutačno u skladu s pravilima, dok još dvadesetak čeka akreditaciju.

Drugi veliki igrač, Wirana, procjenjuje da se do deset brodova nalazi na sidrištima u bangladeškim vodama, čekajući dopuštenje za ulazak u rezališta. Zbog administrativnih prepreka, dio brodova preusmjeren je prema Indiji, koja ima spremniju infrastrukturu.

Vrijeme istječe, a konkurencija ne čeka. Bangladeški sektor reciklaže mora brzo uhvatiti korak s globalnim standardima ili riskira gubitak tržišnog udjela.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?