O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ponovno buđenje tržišta VLCC brodova – cijene rastu unatoč godinama

U posljednja dva tjedna došlo je do značajnog porasta prodaje VLCC brodova (very large crude carrier), što ukazuje na otpornost cijena u ovom segmentu tržišta.

Najnovija prodaja odnosi se na saudijsku državnu brodarsku kompaniju Bahri, koja je prodala svoj 17 godina star tanker Layla, izgrađen u brodogradilištu Hyundai Samho, za 46,6 milijuna dolara. To je druga slična transakcija Bahrija u kratkom razdoblju – u siječnju je prodan i Wafrah, sestrinski brod iz iste klase, ali za 40,5 milijuna dolara, što je niža cijena jer je brodu tada bio potreban dok, navodi Splash247.

Aktivan je bio i korejski brodar Sinokor, koji je unovčio brod Pacific Loyalty (2006., 307.000 dwt), izgrađen u kineskom brodogradilištu Dalian Shipbuilding, prodavši ga kineskom kupcu za 42 milijuna dolara. Sinokor je brod kupio u ožujku 2022. za 32,75 milijuna dolara, što znači da je ostvario značajnu zaradu. Iako Pacific Loyalty također ima nadolazeći remont, tržište očito favorizira brodove korejske proizvodnje.

Prema podacima analitičke kuće VesselsValue, od početka travnja zaključeno je čak 12 prodaja VLCC brodova. Među njima je i grčki vlasnik Eurotankers, koji je početkom mjeseca prodao Eurohope, brod iz 2007. godine, kineskom kupcu Ting Tao za 46,25 milijuna dolara. I ovaj tanker je, kao i prethodni, izgrađen u Južnoj Koreji, što dodatno potvrđuje tržišnu preferenciju prema korejskim brodogradilištima.

Unatoč poodmakloj starosti ovih brodova i obveznim nadolazećim dokovima, vlasnici uspijevaju ostvariti visoke cijene, što govori o snažnoj potražnji i povjerenju u tržište nafte i prijevoza sirove nafte morem.

U posljednja dva tjedna došlo je do značajnog porasta prodaje VLCC brodova (very large crude carrier), što ukazuje na otpornost cijena u ovom segmentu tržišta.

Najnovija prodaja odnosi se na saudijsku državnu brodarsku kompaniju Bahri, koja je prodala svoj 17 godina star tanker Layla, izgrađen u brodogradilištu Hyundai Samho, za 46,6 milijuna dolara. To je druga slična transakcija Bahrija u kratkom razdoblju – u siječnju je prodan i Wafrah, sestrinski brod iz iste klase, ali za 40,5 milijuna dolara, što je niža cijena jer je brodu tada bio potreban dok, navodi Splash247.

Aktivan je bio i korejski brodar Sinokor, koji je unovčio brod Pacific Loyalty (2006., 307.000 dwt), izgrađen u kineskom brodogradilištu Dalian Shipbuilding, prodavši ga kineskom kupcu za 42 milijuna dolara. Sinokor je brod kupio u ožujku 2022. za 32,75 milijuna dolara, što znači da je ostvario značajnu zaradu. Iako Pacific Loyalty također ima nadolazeći remont, tržište očito favorizira brodove korejske proizvodnje.

Prema podacima analitičke kuće VesselsValue, od početka travnja zaključeno je čak 12 prodaja VLCC brodova. Među njima je i grčki vlasnik Eurotankers, koji je početkom mjeseca prodao Eurohope, brod iz 2007. godine, kineskom kupcu Ting Tao za 46,25 milijuna dolara. I ovaj tanker je, kao i prethodni, izgrađen u Južnoj Koreji, što dodatno potvrđuje tržišnu preferenciju prema korejskim brodogradilištima.

Unatoč poodmakloj starosti ovih brodova i obveznim nadolazećim dokovima, vlasnici uspijevaju ostvariti visoke cijene, što govori o snažnoj potražnji i povjerenju u tržište nafte i prijevoza sirove nafte morem.

MOŽE VAS ZANIMATI

Pa, zar opet Themis?