Brodovi koji su godinama nosili boje velikih kruzing brendova sada kreću u novu plovidbu pod novim vlasnicima – uz renovacije i širenje na nova tržišta.
Costa Fortuna
Costa Cruises > Margaritaville at Sea
Kapacitet: 2.720 putnika
Tonaža: 103.000 GT
Godina gradnje: 2003.
Isporuka: rujan 2026.

Brod Costa Fortuna napušta flotu talijanske kompanije Costa Cruises nakon prodaje u svibnju ove godine. Novi operater, Margaritaville at Sea, planira velik remont i preuređenje prije nego što brod zaplovi iz nove američke luke. Pridružit će se bivšim brodovima Costa Classica i Costa Atlantica.
Seabourn Sojourn
Seabourn > Mitsui Ocean Cruises
Kapacitet: 450 putnika
Tonaža: 32.346 GT
Godina gradnje: 2010.
Isporuka: svibanj 2026.

Luksuzni brod Seabourn Sojourn pridružuje se japanskom Mitsui Ocean Cruises nakon završetka svjetske plovidbe iduće godine. Bit će to drugi bivši brod Seabourna u floti Mitsuija, nakon Seabourn Odysseyja.
Norwegian Sky
Norwegian Cruise Line > Cordelia Cruises
Kapacitet: 2.000 putnika
Tonaža: 77.104 GT
Godina gradnje: 1999.
Isporuka: rujan 2026.

Nakon više od deset godina bez promjena u floti, Norwegian Cruise Line prodaje Norwegian Sky indijskoj kompaniji Cordelia Cruises. Preimenovani „Cordelia Sky” nudit će krstarenja iz luka poput Mumbaija i Goe, uz bivši brod Empress of the Seas.
Seven Seas Navigator
Regent Seven Seas Cruises > Crescent Seas
Kapacitet: 490 putnika
Tonaža: 28.550 GT
Godina gradnje: 1999.
Isporuka: rujan 2026.

Nakon gotovo tri desetljeća pod Regentom, Seven Seas Navigator prelazi u ruke Crescent Seasa. Novi vlasnik planira luksuzni koncept rezidencijalnih krstarenja, uz opsežno preuređenje broda.
World Explorer
Mystic Cruises > Windstar Cruises
Kapacitet: 200 putnika
Tonaža: 9.300 GT
Godina gradnje: 2019.
Isporuka: rujan 2026.

Brod World Explorer, koji trenutačno plovi za Quark Expeditions i Rivages du Monde, uskoro postaje dio Windstar Cruises flote. Plovit će u sezoni 2026./27., s naglaskom na manje destinacije i ekspedicijski stil krstarenja.