OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Stena Bulk vraća tankere pod švedsku zastavu, prvi na redu je Stena Sunrise

Tankerski operater Stena Bulk najavio je da će krajem srpnja u Singapuru obaviti povijesno prebacivanje broda Stena Sunrise pod švedsku zastavu. Riječ je o prvom brodu tipa Suezmax koji će biti registriran u Švedskoj, čime kompanija otvara novo poglavlje nacionalnog brodarstva.

Ovaj potez dolazi nakon nedavnih reformi švedske pomorske politike. Ukidanje bilježničke pristojbe prilikom registracije brodova, povoljnije porezne stope kroz novi režim poreza na tonažu te modernizacija Švedskog brodskog registra omogućili su konkurentnije uvjete za brodare, navodi gCaptain.

Stena Bulk je do 30. lipnja završila sve pripremne aktivnosti te potvrdila da će ukupno pet brodova tipa Suezmax postupno biti prebačeno pod švedsku zastavu, ovisno o rasporedu plovidbe i raspoloživosti luka.

„Ponosni smo što smo ispunili ovu ambiciju,“ izjavio je predsjednik i izvršni direktor Stena Bulka, Erik Hånell. „Ovakav iskorak ne bi bio moguć bez suradnje s državnim tijelima, sindikatima i Vladom. Zajedno smo djelovali brzo i profesionalno.“

Osim simbolične i strateške vrijednosti, povratak brodova pod švedsku zastavu otvara i nove mogućnosti za švedske pomorce, kao i jačanje prisutnosti Švedske u međunarodnim institucijama poput EU i IMO-a. Iz kompanije ističu kako će tijekom tranzicije nastaviti održavati visoke standarde sigurnosti, tehničke ispravnosti i usklađenosti s međunarodnim propisima.

U trenutku kada globalna geopolitička situacija sve više utječe na brodarske tokove, ovaj potez Stena Bulka tumači se i kao poruka o važnosti nacionalne kontrole i prisutnosti na moru.

Tankerski operater Stena Bulk najavio je da će krajem srpnja u Singapuru obaviti povijesno prebacivanje broda Stena Sunrise pod švedsku zastavu. Riječ je o prvom brodu tipa Suezmax koji će biti registriran u Švedskoj, čime kompanija otvara novo poglavlje nacionalnog brodarstva.

Ovaj potez dolazi nakon nedavnih reformi švedske pomorske politike. Ukidanje bilježničke pristojbe prilikom registracije brodova, povoljnije porezne stope kroz novi režim poreza na tonažu te modernizacija Švedskog brodskog registra omogućili su konkurentnije uvjete za brodare, navodi gCaptain.

Stena Bulk je do 30. lipnja završila sve pripremne aktivnosti te potvrdila da će ukupno pet brodova tipa Suezmax postupno biti prebačeno pod švedsku zastavu, ovisno o rasporedu plovidbe i raspoloživosti luka.

„Ponosni smo što smo ispunili ovu ambiciju,“ izjavio je predsjednik i izvršni direktor Stena Bulka, Erik Hånell. „Ovakav iskorak ne bi bio moguć bez suradnje s državnim tijelima, sindikatima i Vladom. Zajedno smo djelovali brzo i profesionalno.“

Osim simbolične i strateške vrijednosti, povratak brodova pod švedsku zastavu otvara i nove mogućnosti za švedske pomorce, kao i jačanje prisutnosti Švedske u međunarodnim institucijama poput EU i IMO-a. Iz kompanije ističu kako će tijekom tranzicije nastaviti održavati visoke standarde sigurnosti, tehničke ispravnosti i usklađenosti s međunarodnim propisima.

U trenutku kada globalna geopolitička situacija sve više utječe na brodarske tokove, ovaj potez Stena Bulka tumači se i kao poruka o važnosti nacionalne kontrole i prisutnosti na moru.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Pacific