OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Rijeka Gateway: Prvi brod i vlak označili početak završnih priprema

Testiranje obuhvaća sve – od iskrcaja i utovara do rada dizalica i intermodalnog povezivanja

Rijeka Gateway, najmoderniji kontejnerski terminal u regiji, ušao je u završnu fazu testiranja dolaskom prvog kontejnerskog broda Cape Fulmar. Brod, dug 170 metara i nosivosti oko 1.440 TEU, stigao je iz egipatskog Port Saida te će sljedeća četiri tjedna služiti kao platforma za obuku i ispitivanje svih operativnih procesa u realnim uvjetima.

Testiranja uključuju planiranje, ukrcaj i iskrcaj različitih tipova kontejnera, osiguranje tereta te koordinaciju pomoću terminalnih vozila. Prvi kamioni i vlakovi s izvoznim teretom očekuju se početkom rujna, dok će prvi komercijalni brod pristati 12. rujna 2025. U početku će pristajanja biti jednom tjedno, svakog petka, a potom će se frekvencija povećavati.

Uz dolazak broda, terminal je primio i prvi testni vlak, kojim upravlja ENNA Logic. Vlak, dug 500 metara, podijeljen je na dvije kompozicije raspoređene na dva kolosijeka, a dopremio je prazne kontejnere za testiranje rada RMG dizalica.

Ovi koraci potvrđuju visoku razinu spremnosti terminala te naglašavaju važnost intermodalnog prometa, koji će biti temelj budućeg poslovanja. Tim Rijeka Gatewaya sada broji više od 220 zaposlenika, a samo u 2025. godini uloženo je više od 45.000 sati u obuku i usavršavanje kadra.

Foto: Rijeka Gateway

„Dvije godine nakon početka izgradnje naš terminal je potpuno opremljen i spreman za probni rad. Dolazak testnog broda i vlaka označava početak izazovne, ali uzbudljive faze u kojoj naši sustavi i procesi prelaze iz planova u praksu,” izjavio je Peter Corfitsen, glavni izvršni direktor Rijeka Gatewaya.

Rijeka Gateway predstavlja najveće privatno logističko ulaganje u Hrvatskoj – zajednički projekt APM Terminals i ENNA Grupe. U prvoj fazi imat će kapacitet od 650.000 TEU te mogućnost prihvata brodova do 18.000 TEU, čime se Rijeka pozicionira kao strateška ulazna točka za robu namijenjenu srednjoj i zapadnoj Europi.

Testiranje obuhvaća sve – od iskrcaja i utovara do rada dizalica i intermodalnog povezivanja

Rijeka Gateway, najmoderniji kontejnerski terminal u regiji, ušao je u završnu fazu testiranja dolaskom prvog kontejnerskog broda Cape Fulmar. Brod, dug 170 metara i nosivosti oko 1.440 TEU, stigao je iz egipatskog Port Saida te će sljedeća četiri tjedna služiti kao platforma za obuku i ispitivanje svih operativnih procesa u realnim uvjetima.

Testiranja uključuju planiranje, ukrcaj i iskrcaj različitih tipova kontejnera, osiguranje tereta te koordinaciju pomoću terminalnih vozila. Prvi kamioni i vlakovi s izvoznim teretom očekuju se početkom rujna, dok će prvi komercijalni brod pristati 12. rujna 2025. U početku će pristajanja biti jednom tjedno, svakog petka, a potom će se frekvencija povećavati.

Uz dolazak broda, terminal je primio i prvi testni vlak, kojim upravlja ENNA Logic. Vlak, dug 500 metara, podijeljen je na dvije kompozicije raspoređene na dva kolosijeka, a dopremio je prazne kontejnere za testiranje rada RMG dizalica.

Ovi koraci potvrđuju visoku razinu spremnosti terminala te naglašavaju važnost intermodalnog prometa, koji će biti temelj budućeg poslovanja. Tim Rijeka Gatewaya sada broji više od 220 zaposlenika, a samo u 2025. godini uloženo je više od 45.000 sati u obuku i usavršavanje kadra.

Foto: Rijeka Gateway

„Dvije godine nakon početka izgradnje naš terminal je potpuno opremljen i spreman za probni rad. Dolazak testnog broda i vlaka označava početak izazovne, ali uzbudljive faze u kojoj naši sustavi i procesi prelaze iz planova u praksu,” izjavio je Peter Corfitsen, glavni izvršni direktor Rijeka Gatewaya.

Rijeka Gateway predstavlja najveće privatno logističko ulaganje u Hrvatskoj – zajednički projekt APM Terminals i ENNA Grupe. U prvoj fazi imat će kapacitet od 650.000 TEU te mogućnost prihvata brodova do 18.000 TEU, čime se Rijeka pozicionira kao strateška ulazna točka za robu namijenjenu srednjoj i zapadnoj Europi.

MOŽE VAS ZANIMATI

Druga strana Kanade