Francuski brodar CMA CGM, sa sjedištem u Marseilleu, priprema još jedan veliki val narudžbi megakontejneraša kako bi dodatno ojačao svoju flotu. Prema informacijama iz brodarskih krugova, kompanija je potpisala pismo namjere s kineskim brodogradilištem Dalian Shipbuilding Industry Co (DSIC), koje je dio China State Shipbuilding Corporationa (CSSC).
Kako navodi Splash247, planirana narudžba uključuje šest potvrđenih i četiri opcionalna broda kapaciteta 22.000 TEU, pogonjenih LNG dual-fuel tehnologijom. Iako službena cijena nije objavljena, procjene se kreću oko 220 milijuna dolara po brodu, što ukupnu vrijednost ugovora stavlja na razinu od približno 2,1 milijarde dolara.
CMA CGM već danas upravlja flotom od više od 680 brodova ukupnog kapaciteta oko 4 milijuna TEU. U narednim godinama kapacitet bi trebao porasti za dodatnih 1,5 milijuna TEU zahvaljujući programu izgradnje više od 100 novih, ekološki prihvatljivih brodova.
Ovaj mogući ugovor s DSIC-om bio bi treći veliki brodograđevni potez kompanije u 2025. godini. Početkom godine CMA CGM naručio je 12 kontejneraša od 18.000 TEU na LNG pogon u brodogradilištu CSSC Jiangnan, vrijednih oko 2,5 milijardi dolara. Nedugo zatim uslijedila je i narudžba još 12 brodova iste veličine u HD Hyundai Heavy Industries, vrijedna 2,6 milijardi dolara.
Ovakav investicijski tempo potvrđuje ambicije kompanije pod vodstvom Rodolphea Saadéa da dugoročno učvrsti svoju poziciju među globalnim liderima u kontejnerskom prijevozu, s flotom prilagođenom ekološkim i tržišnim izazovima.