OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Maersk proglasio zajedničku havariju nakon požara na kontejnerskom brodu Marie Maersk

Marie Maersk, brod nosivosti 19.000 TEU, preusmjeren je prema Maleziji nakon požara, a Maersk je proglasio opću havariju tražeći jamstva od vlasnika tereta

Požar je izbio 13. kolovoza dok je brod plovio uz obalu Liberije. Posada je odmah započela gašenje i držala situaciju pod kontrolom do dolaska dvaju tegljača opremljenih protupožarnom opremom. Nakon što je 19. kolovoza na brod ukrcan stručni vatrogasni tim, odlučeno je da plovidba prema planiranoj ruti može biti nastavljena.

Brod je preusmjeren i sada plovi prema luci Tanjung Pelepas u Maleziji, gdje bi trebao stići 14. rujna. Cijeli teret bit će iskrcan u Maleziji umjesto u Kini, a isporuka kupcima bit će moguća tek nakon podnošenja jamstava. Maersk i osiguravatelji planiraju detaljnu istragu uzroke požara.

HTML Code here

WK Webster, konzultant za pomorske štete, poslao je upute pogođenim klijentima te angažirao stručnjake i inspektore tereta koji će pregledati kontejnere i procijeniti oštećenja.

Incident ponovno skreće pozornost na opasnosti od pogrešno deklariranog i loše zapakiranog tereta. Izvješće World Shipping Councila pokazuje da je u 11,39% pregledanih kontejnera otkriven neki nedostatak – od nepravilne dokumentacije i označavanja, do problema sa smještajem i osiguranjem tereta unutar kontejnera. Takvi propusti mogu dovesti do ozbiljnih nesreća na moru, uključujući požare na brodovima ove veličine.

Marie Maersk, brod nosivosti 19.000 TEU, preusmjeren je prema Maleziji nakon požara, a Maersk je proglasio opću havariju tražeći jamstva od vlasnika tereta

Požar je izbio 13. kolovoza dok je brod plovio uz obalu Liberije. Posada je odmah započela gašenje i držala situaciju pod kontrolom do dolaska dvaju tegljača opremljenih protupožarnom opremom. Nakon što je 19. kolovoza na brod ukrcan stručni vatrogasni tim, odlučeno je da plovidba prema planiranoj ruti može biti nastavljena.

Brod je preusmjeren i sada plovi prema luci Tanjung Pelepas u Maleziji, gdje bi trebao stići 14. rujna. Cijeli teret bit će iskrcan u Maleziji umjesto u Kini, a isporuka kupcima bit će moguća tek nakon podnošenja jamstava. Maersk i osiguravatelji planiraju detaljnu istragu uzroke požara.

WK Webster, konzultant za pomorske štete, poslao je upute pogođenim klijentima te angažirao stručnjake i inspektore tereta koji će pregledati kontejnere i procijeniti oštećenja.

HTML Code here

Incident ponovno skreće pozornost na opasnosti od pogrešno deklariranog i loše zapakiranog tereta. Izvješće World Shipping Councila pokazuje da je u 11,39% pregledanih kontejnera otkriven neki nedostatak – od nepravilne dokumentacije i označavanja, do problema sa smještajem i osiguranjem tereta unutar kontejnera. Takvi propusti mogu dovesti do ozbiljnih nesreća na moru, uključujući požare na brodovima ove veličine.

MOŽE VAS ZANIMATI