OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Američke pristojbe: CMA CGM drži cijene, Maersk mijenja rute

Najavljene pristojbe već utječu na najam brodova i rute u globalnom brodarstvu

Francuski brodar CMA CGM, treći najveći svjetski kontejnerski prijevoznik, priopćio je klijentima da je spreman za povećane pristojbe koje će Sjedinjene Države uvesti 14. listopada za kineski povezanu tonažu te da ne planira uvesti dodatne naknade, piše Splash247.

Američki Ured trgovinskog predstavnika (USTR) u travnju je najavio naplatu pristojbi za kineski povezane brodove koji pristaju u američkim lukama, kako bi smanjio kinesku dominaciju u brodogradnji i potaknuo domaće brodograđevne kapacitete. Pravila još nisu u potpunosti objavljena, a Carina i granična služba radi na sustavu naplate.

HTML Code here

CMA CGM je poručio da je preraspodijelio flotu kako bi bio spreman za nove uvjete: “Unatoč izazovima koje ova nova naknada može stvoriti za naše operacije, prema trenutačnoj strukturi pristojbi ne planiramo uvesti dodatni trošak.”

Partneri CMA CGM-a iz Ocean Alliancea, COSCO i OOCL, suočit će se s većim poteškoćama jer analitičari HSBC-a procjenjuju da bi ove dvije kineske kompanije mogle imati kombinirani trošak veći od 2,1 milijardu dolara u 2026.

Maersk je već objavio da će nastojati izbjegavati angažiranje kineski građenih brodova na američkim linijama, što se očekuje i od drugih prijevoznika. Globalno brodarstvo, uključujući i tankerski i bulk segment, već prilagođava raspored flota kako bi izbjeglo dodatne američke pristojbe, što se odražava i na ugovore o najmu brodova.

Najavljene pristojbe već utječu na najam brodova i rute u globalnom brodarstvu

Francuski brodar CMA CGM, treći najveći svjetski kontejnerski prijevoznik, priopćio je klijentima da je spreman za povećane pristojbe koje će Sjedinjene Države uvesti 14. listopada za kineski povezanu tonažu te da ne planira uvesti dodatne naknade, piše Splash247.

Američki Ured trgovinskog predstavnika (USTR) u travnju je najavio naplatu pristojbi za kineski povezane brodove koji pristaju u američkim lukama, kako bi smanjio kinesku dominaciju u brodogradnji i potaknuo domaće brodograđevne kapacitete. Pravila još nisu u potpunosti objavljena, a Carina i granična služba radi na sustavu naplate.

CMA CGM je poručio da je preraspodijelio flotu kako bi bio spreman za nove uvjete: “Unatoč izazovima koje ova nova naknada može stvoriti za naše operacije, prema trenutačnoj strukturi pristojbi ne planiramo uvesti dodatni trošak.”

HTML Code here

Partneri CMA CGM-a iz Ocean Alliancea, COSCO i OOCL, suočit će se s većim poteškoćama jer analitičari HSBC-a procjenjuju da bi ove dvije kineske kompanije mogle imati kombinirani trošak veći od 2,1 milijardu dolara u 2026.

Maersk je već objavio da će nastojati izbjegavati angažiranje kineski građenih brodova na američkim linijama, što se očekuje i od drugih prijevoznika. Globalno brodarstvo, uključujući i tankerski i bulk segment, već prilagođava raspored flota kako bi izbjeglo dodatne američke pristojbe, što se odražava i na ugovore o najmu brodova.

MOŽE VAS ZANIMATI