OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Fincantieri modernizira brodogradilište u Anconi i vraća ga u segment ratnih brodova

Fincantieri je finalizirao posljednji u nizu sporazuma čime je formalizirano proširenje i dugoročni razvojni plan brodogradilišta u Anconi. Ovaj strateški potez potvrđuje zajedničku namjeru da se ojača uloga luke i brodogradilišta u talijanskoj industriji te da se otvore novi kapaciteti za gradnju velikih vojnih plovila – segment koji Ancona nije pokrivala još od 1980-ih.

Riječ je o jednom od povijesno najstarijih Fincantierijevih pogona, s tradicijom gradnje koja seže u 1843. godinu. Danas je poznata po gradnji luksuznih kruzera i megajahti, uključujući brodove za Viking, Regent Seven Seas, Silversea i Four Seasons. No, potražnja za suvremenim ratnim brodovima u Europi i svijetu potaknula je Fincantieri da preusmjeri dio kapaciteta prema navalnoj industriji.

Direktor i glavni menadžer Fincantierija Pierroberto Folgiero naglasio je kako je novi koncesijski ugovor ključan za budućnost Ancone. Prema njegovim riječima, cilj je stvoriti centar izvrsnosti u kojem se tradicionalna talijanska brodograđevna vještina spaja s vrhunskom tehnologijom – od čega koristi ima cijela regionalna industrijska mreža.

Koncesija obuhvaća više od 314.000 četvornih metara kopna, mora i infrastrukture, a Fincantieri zadržava pravo korištenja do kraja 2064. godine. U sklopu ugovora brodograditelj se obvezuje uložiti 40 milijuna eura u modernizaciju pogona, s naglaskom na povećanje kapaciteta za gradnju većih i tehnološki složenijih plovila.

Ovo ulaganje nadovezuje se na ranije projekte iz 2017. godine. U posljednjem velikom ciklusu ulaganja, Lučka uprava financirala je dodatnih 40 milijuna eura – pola iznosa za izgradnju novog pristaništa brodogradilišta, a drugu polovicu za proširenje doka i jačanje lukobrana.

Fincantieri je finalizirao posljednji u nizu sporazuma čime je formalizirano proširenje i dugoročni razvojni plan brodogradilišta u Anconi. Ovaj strateški potez potvrđuje zajedničku namjeru da se ojača uloga luke i brodogradilišta u talijanskoj industriji te da se otvore novi kapaciteti za gradnju velikih vojnih plovila – segment koji Ancona nije pokrivala još od 1980-ih.

Riječ je o jednom od povijesno najstarijih Fincantierijevih pogona, s tradicijom gradnje koja seže u 1843. godinu. Danas je poznata po gradnji luksuznih kruzera i megajahti, uključujući brodove za Viking, Regent Seven Seas, Silversea i Four Seasons. No, potražnja za suvremenim ratnim brodovima u Europi i svijetu potaknula je Fincantieri da preusmjeri dio kapaciteta prema navalnoj industriji.

Direktor i glavni menadžer Fincantierija Pierroberto Folgiero naglasio je kako je novi koncesijski ugovor ključan za budućnost Ancone. Prema njegovim riječima, cilj je stvoriti centar izvrsnosti u kojem se tradicionalna talijanska brodograđevna vještina spaja s vrhunskom tehnologijom – od čega koristi ima cijela regionalna industrijska mreža.

Koncesija obuhvaća više od 314.000 četvornih metara kopna, mora i infrastrukture, a Fincantieri zadržava pravo korištenja do kraja 2064. godine. U sklopu ugovora brodograditelj se obvezuje uložiti 40 milijuna eura u modernizaciju pogona, s naglaskom na povećanje kapaciteta za gradnju većih i tehnološki složenijih plovila.

Ovo ulaganje nadovezuje se na ranije projekte iz 2017. godine. U posljednjem velikom ciklusu ulaganja, Lučka uprava financirala je dodatnih 40 milijuna eura – pola iznosa za izgradnju novog pristaništa brodogradilišta, a drugu polovicu za proširenje doka i jačanje lukobrana.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Baltic