OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

MSC u novoj investicijskoj ofenzivi: još dva divovska kruzera kreću u gradnju 2029.

Generalni direktor brodogradilišta Laurent Castaing istaknuo je da je riječ o povijesnom trenutku, jer je u 2025. godini naručeno čak četiri nova broda iz iste klase. Naglasio je da ovaj program pokazuje tehnološku sposobnost francuske brodogradnje, ali i povjerenje koje MSC kontinuirano iskazuje.

Šef MSC Cruise Division, Pierfrancesco Vago, istaknuo je da kompanija ostaje uvjerena u globalni rast putničkog tržišta unatoč povremenim nestabilnostima u sektorima putovanja. Prema njegovim riječima, LNG ostaje ključni prijelazni energent za ovu generaciju kruzera, dok brodovi buduće serije imaju rezervu dizajna za korištenje goriva niske emisije kada postanu komercijalno dostupna.

Svaki brod klase World Class koncipiran je tako da putnicima nudi različite tematske “četvrti” unutar istog plovila, s odvojenim ambijentima i sadržajima, što seriju čini jedinstvenom u globalnoj cruise industriji.

MSC World Asia će po završetku opremanja zaploviti u prosincu 2026. na tjednim mediteranskim rutama koje povezuju Barcelonu, Marseille, Genovu, Civitavecchiju, Messinu i Vallettu. MSC World Atlantic pridružit će se floti 2027. te će iz Port Canaverala održavati linije prema Karibima u sezoni 2027./28.

Prvi brod serije, MSC World Europa, isporučen je 2022. godine, dok je MSC World America ušao u službu ove godine. Dodatni brodovi iz serije bit će isporučeni između 2028. i 2031., a radovi na dva najnovije naručena giganta počet će 2029.

Generalni direktor brodogradilišta Laurent Castaing istaknuo je da je riječ o povijesnom trenutku, jer je u 2025. godini naručeno čak četiri nova broda iz iste klase. Naglasio je da ovaj program pokazuje tehnološku sposobnost francuske brodogradnje, ali i povjerenje koje MSC kontinuirano iskazuje.

Šef MSC Cruise Division, Pierfrancesco Vago, istaknuo je da kompanija ostaje uvjerena u globalni rast putničkog tržišta unatoč povremenim nestabilnostima u sektorima putovanja. Prema njegovim riječima, LNG ostaje ključni prijelazni energent za ovu generaciju kruzera, dok brodovi buduće serije imaju rezervu dizajna za korištenje goriva niske emisije kada postanu komercijalno dostupna.

Svaki brod klase World Class koncipiran je tako da putnicima nudi različite tematske “četvrti” unutar istog plovila, s odvojenim ambijentima i sadržajima, što seriju čini jedinstvenom u globalnoj cruise industriji.

MSC World Asia će po završetku opremanja zaploviti u prosincu 2026. na tjednim mediteranskim rutama koje povezuju Barcelonu, Marseille, Genovu, Civitavecchiju, Messinu i Vallettu. MSC World Atlantic pridružit će se floti 2027. te će iz Port Canaverala održavati linije prema Karibima u sezoni 2027./28.

Prvi brod serije, MSC World Europa, isporučen je 2022. godine, dok je MSC World America ušao u službu ove godine. Dodatni brodovi iz serije bit će isporučeni između 2028. i 2031., a radovi na dva najnovije naručena giganta počet će 2029.

MOŽE VAS ZANIMATI

Kilchem Baltic