Važan argument u pregovorima s globalnim kontejnerskim grupama jest i dubina, zbog koje će moći primati najveće brodove na sjevernom Jadranu. Luka Rijeka pregovara s predstavnicima vodećih globalnih kontejnerskih grupa koje nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju žele prebaciti poslovanje iz slovenske Luke Koper u najveću hrvatsku luku. Potvrdio je to Poslovnom dnevniku Vedran Devčić, predsjednik Uprave Luke Rijeka, istaknuvši kako su pregovori gotovo pri kraju i kako će taj posao predstavljati početak primata Luke Rijeka u sjevernom Jadranu. “Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju iduće godine Luka Rijeka će zbog svog strateškog položaja te željezničke povezanosti sa srednjom Europom postati konkurentnija od Kopra”, optimističan je Devčić, koji zasad ne želi prognozirati koliki rast Luka očekuja 2013. godine, niti precizirati o kojim je operaterima riječ. Da u Luci Rijeka misle ozbiljno, spremni su potkrijepiti i financijskim pokazateljima. U lučku i prometnu infrastrukturu ulaže se, kažu, čak 350 milijuna eura. Gradnja novoga kontejnerskog terminala na Brajdici stajala je oko 190 milijuna eura, a već je potpisan ugovor o gradnji novog terminala na Zagrebačkoj obali vrijednog 71 milijun eura. Privatni operater Adriatic Gate Container Terminal Brajdicu će opremiti tehnologijom i dizalicama vrijednima 75 milijuna eura u idućih pet godina.
Rijeka računa na koparske kontejnere
Važan argument u pregovorima s globalnim kontejnerskim grupama jest i dubina, zbog koje će moći primati najveće brodove na sjevernom Jadranu. Luka Rijeka pregovara s predstavnicima vodećih globalnih kontejnerskih grupa koje nakon ulaska Hrvatske u Europsku uniju žele prebaciti poslovanje iz slovenske Luke Koper u najveću hrvatsku luku. Potvrdio je to Poslovnom dnevniku Vedran Devčić, predsjednik Uprave Luke Rijeka, istaknuvši kako su pregovori gotovo pri kraju i kako će taj posao predstavljati početak primata Luke Rijeka u sjevernom Jadranu. “Ulaskom Hrvatske u Europsku uniju iduće godine Luka Rijeka će zbog svog strateškog položaja te željezničke povezanosti sa srednjom Europom postati konkurentnija od Kopra”, optimističan je Devčić, koji zasad ne želi prognozirati koliki rast Luka očekuja 2013. godine, niti precizirati o kojim je operaterima riječ. Da u Luci Rijeka misle ozbiljno, spremni su potkrijepiti i financijskim pokazateljima. U lučku i prometnu infrastrukturu ulaže se, kažu, čak 350 milijuna eura. Gradnja novoga kontejnerskog terminala na Brajdici stajala je oko 190 milijuna eura, a već je potpisan ugovor o gradnji novog terminala na Zagrebačkoj obali vrijednog 71 milijun eura. Privatni operater Adriatic Gate Container Terminal Brajdicu će opremiti tehnologijom i dizalicama vrijednima 75 milijuna eura u idućih pet godina.