O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

˝Costa Concordia˝ krenula na posljednje putovanje u rezalište

Olupina broda za krstarenje „Costa Concordia” krenula je 1. rujna na svoju posljednju plovidbu prema suhom doku u Genovi radi konačnih radova na demontaži, priopćio je Konzorcij za reciklažu brodova.

Uz uklanjanje posljednje dvije plutače (sponsons) krajem kolovoza prethodne operacije za transfer iz područja ex Super Bacino na suhi dok br. 4, gdje je brod će biti demontiran tijekom nadolazećih mjeseci, su zaključene.

Brod je u teglju pet tegljača.

Nakon što je preseljen sa mjesta nasukavanja kod otoka Giglio u luku Genova dvije godine nakon incidenta, brodu su uklonjeni unutarnji dijelovi, a palube su razrezane.

Trupu Costa Concordie je vraćena plovnost i smanjena je težina olupine tako da je moguće ukloniti sve plutače.

Brod za krstarenje je potonuo u siječnju 2012. pri čemu je poginulo 32 ljudi od ukupno 4.252 koliko ih je bilo na brodu u trenutku incidenta.

Vjeruje se da je nasukanje broda prouzrokovano nesmotrenošću kapetana budući da je kruzer došao preblizu otoka Giglio, gdje se nasukao i kasnije se prevrnuo.

Bivši kapetan broda Francesco Schettino proglašen je krivim za višestruko ubojstvo, izazvavši pomorsku nesreću i napustivši brod i osuđen je 2015. godine na zatvorsku kaznu od 16 godina.

Dobio je 10 godina za smrt 32 osobe, pet godina za uzrokovanje brodoloma, jednu godinu za napuštanje broda i jedan mjesec za davanje lažnih informacija pomorskim vlastima o ozbiljnosti nasukavanja.

www.worldmaritimenews.com

Olupina broda za krstarenje „Costa Concordia” krenula je 1. rujna na svoju posljednju plovidbu prema suhom doku u Genovi radi konačnih radova na demontaži, priopćio je Konzorcij za reciklažu brodova.

Uz uklanjanje posljednje dvije plutače (sponsons) krajem kolovoza prethodne operacije za transfer iz područja ex Super Bacino na suhi dok br. 4, gdje je brod će biti demontiran tijekom nadolazećih mjeseci, su zaključene.

Brod je u teglju pet tegljača.

Nakon što je preseljen sa mjesta nasukavanja kod otoka Giglio u luku Genova dvije godine nakon incidenta, brodu su uklonjeni unutarnji dijelovi, a palube su razrezane.

Trupu Costa Concordie je vraćena plovnost i smanjena je težina olupine tako da je moguće ukloniti sve plutače.

Brod za krstarenje je potonuo u siječnju 2012. pri čemu je poginulo 32 ljudi od ukupno 4.252 koliko ih je bilo na brodu u trenutku incidenta.

Vjeruje se da je nasukanje broda prouzrokovano nesmotrenošću kapetana budući da je kruzer došao preblizu otoka Giglio, gdje se nasukao i kasnije se prevrnuo.

Bivši kapetan broda Francesco Schettino proglašen je krivim za višestruko ubojstvo, izazvavši pomorsku nesreću i napustivši brod i osuđen je 2015. godine na zatvorsku kaznu od 16 godina.

Dobio je 10 godina za smrt 32 osobe, pet godina za uzrokovanje brodoloma, jednu godinu za napuštanje broda i jedan mjesec za davanje lažnih informacija pomorskim vlastima o ozbiljnosti nasukavanja.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here
HTML Code here