O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Tri mljetska broda gradit će Zagrepčani i Šibenčani

Nacionalnom parku Mljet Vlada će danas odobriti sklapanje ugovora vrijednog 9,98 milijuna kuna za gradnju triju turističkih putničkih brodova na električni pogon, a posao će odraditi zagrebačka tvrtka iCat Tomislava Urode u partnerstvu s Rivom Ivice Skroze i Paška Furčića. Natječaj za gradnju brodova NP Mljet raspisao je potkraj 2015., a za posao su se nadmetala tri proizvođača, no druga dva su eliminirana iz utrke, piše Poslovni dnevnik.

Prvi, zajednica ponuditelja Metalac-PNT iz Bedekovčine i Obrt studio 360 Sanje Zorić Bandula iz Zagreba, u startu je odbijen jer nisu priložili potrebnu dokumentaciju kojom dokazuju da se protiv njih ne vodi postupak nagodbe, stečaja ili likvidacije. Druga obačena ponuda došla je od riječke Kvarnerplastike, tvrtke koja je nedavno dobila posao gradnje sličnih brodova za NP Krka, iz koje su tada očekivali dobiti i posao za brodove na Mljetu, jer je prema riječima direktora Emilia Sušnja, Kvarnerplastika dala najpovoljniju ponudu. No, iz NP-a Mljet tom je brodograditelju zamjereno što nije dokazao da može imati na raspolaganju dva stručnjaka tražena natječajem, jednog za poslove nadzora i koordinacije projekta i drugog za izradu idejnog, preliminarnog i glavnog projekta.

Oni koje je Kvarnerplastika navela u ponudi nisu njezini zaposlenici, a naknadnu izjavu vodstva tvrtke da će im oni biti na raspolaganju NP nije uvažio jer, kažu, takve izjave nisu potpisali i sami stručnjaci. Prema dostupnim informacijama, ponuda Kvarnerplastike po svim je parametrima konkurentna, a u odnosu na prihvaćenu bila je financijski povoljnija za oko milijun kuna. Ipak, Kvarnerplastika nije se žalila na odluku stručnog povjerenstva NP-a jer, kažu, posla imaju i na novogradnji i u remontu. Mljetske brodove gradit će mlada zagrebačka tvrtka iCat, fokusirana na uvođenje inovacija u brodski prijevoz putnika na komercijalnim osnovama, te tvrtka Riva iz Industrijske zone Podi u Šibeniku, koja se bavi proizvodnjom sportskih i čamaca za razonodu.

Njihovi godišnji prihodi skromni su (iCat oko 300 tisuća kuna, Riva 2,3 milijuna), no prema ocjeni naručitelja ispunjavaju tražene kriterije iz natječaja, kojima su se tražile reference u projektiranju i gradnji najmanje jednog broda dužeg od 12 metara vrijednosti većoj od 2,5 milijuna kuna bez PDV-a. Sva tri broda mljetskim akvatorijem zaplovit će najkasnije za 30 mjeseci, koliki je rok za isporuku. Gradnju broda kojim se, nakon obnove Velikog mosta i nabave električnih vlakova, nastavlja projekt ekorazvoja Mljeta u prvi zeleni otok na svijetu financiraju Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i UNDP Hrvatska.

www.poslovni.hr

Nacionalnom parku Mljet Vlada će danas odobriti sklapanje ugovora vrijednog 9,98 milijuna kuna za gradnju triju turističkih putničkih brodova na električni pogon, a posao će odraditi zagrebačka tvrtka iCat Tomislava Urode u partnerstvu s Rivom Ivice Skroze i Paška Furčića. Natječaj za gradnju brodova NP Mljet raspisao je potkraj 2015., a za posao su se nadmetala tri proizvođača, no druga dva su eliminirana iz utrke, piše Poslovni dnevnik.

Prvi, zajednica ponuditelja Metalac-PNT iz Bedekovčine i Obrt studio 360 Sanje Zorić Bandula iz Zagreba, u startu je odbijen jer nisu priložili potrebnu dokumentaciju kojom dokazuju da se protiv njih ne vodi postupak nagodbe, stečaja ili likvidacije. Druga obačena ponuda došla je od riječke Kvarnerplastike, tvrtke koja je nedavno dobila posao gradnje sličnih brodova za NP Krka, iz koje su tada očekivali dobiti i posao za brodove na Mljetu, jer je prema riječima direktora Emilia Sušnja, Kvarnerplastika dala najpovoljniju ponudu. No, iz NP-a Mljet tom je brodograditelju zamjereno što nije dokazao da može imati na raspolaganju dva stručnjaka tražena natječajem, jednog za poslove nadzora i koordinacije projekta i drugog za izradu idejnog, preliminarnog i glavnog projekta.

Oni koje je Kvarnerplastika navela u ponudi nisu njezini zaposlenici, a naknadnu izjavu vodstva tvrtke da će im oni biti na raspolaganju NP nije uvažio jer, kažu, takve izjave nisu potpisali i sami stručnjaci. Prema dostupnim informacijama, ponuda Kvarnerplastike po svim je parametrima konkurentna, a u odnosu na prihvaćenu bila je financijski povoljnija za oko milijun kuna. Ipak, Kvarnerplastika nije se žalila na odluku stručnog povjerenstva NP-a jer, kažu, posla imaju i na novogradnji i u remontu. Mljetske brodove gradit će mlada zagrebačka tvrtka iCat, fokusirana na uvođenje inovacija u brodski prijevoz putnika na komercijalnim osnovama, te tvrtka Riva iz Industrijske zone Podi u Šibeniku, koja se bavi proizvodnjom sportskih i čamaca za razonodu.

Njihovi godišnji prihodi skromni su (iCat oko 300 tisuća kuna, Riva 2,3 milijuna), no prema ocjeni naručitelja ispunjavaju tražene kriterije iz natječaja, kojima su se tražile reference u projektiranju i gradnji najmanje jednog broda dužeg od 12 metara vrijednosti većoj od 2,5 milijuna kuna bez PDV-a. Sva tri broda mljetskim akvatorijem zaplovit će najkasnije za 30 mjeseci, koliki je rok za isporuku. Gradnju broda kojim se, nakon obnove Velikog mosta i nabave električnih vlakova, nastavlja projekt ekorazvoja Mljeta u prvi zeleni otok na svijetu financiraju Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost i UNDP Hrvatska.

www.poslovni.hr