O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi hibridni trajekt povećao Scandilinesov volumen

Njemačko-danski trajektni operator Scandilines povećao je broj prevezenih vozila za vrijeme turističke sezone u 2016. godini nakon isporuke svog novog hibridnog trajekta MV „Berlin” u svibnju.

Nakon isporuke, novi brod, koji kombinira tradicionalni dizel s baterijom, stavljen je u službu na rutu Rostock-Gedser.

Uz prostor za 460 automobila ili kamiona i mogućnost smještaja 1.300 putnika, MV „Berlin” je više puta oborio rekord u srpnju i kolovozu, navodi Scandilines.

Samo u lipnju, trajekt je prevezao 39.451 automobil.

“Sad kada se visoka sezona bliži kraju Scandilines se može osvrnuti na sjajnu sezonu s dobrim volumenom u svim područjima”, rekao je Scandilines.

Kasnije ove godine na rutu Rostock-Gedser bit će stavljen sestrinski brod MV „Copenhagen”.

Dva nova hibridna trajekta će tada biti u mogućnosti transportirati do 2.600 putnika, 920 automobila, 192 kamiona između Rostocka i Gedsera, udvostručujući Scandilinesov trenutni kapacitet na ruti.

www.worldmaritimenews.com

Njemačko-danski trajektni operator Scandilines povećao je broj prevezenih vozila za vrijeme turističke sezone u 2016. godini nakon isporuke svog novog hibridnog trajekta MV „Berlin” u svibnju.

Nakon isporuke, novi brod, koji kombinira tradicionalni dizel s baterijom, stavljen je u službu na rutu Rostock-Gedser.

Uz prostor za 460 automobila ili kamiona i mogućnost smještaja 1.300 putnika, MV „Berlin” je više puta oborio rekord u srpnju i kolovozu, navodi Scandilines.

Samo u lipnju, trajekt je prevezao 39.451 automobil.

“Sad kada se visoka sezona bliži kraju Scandilines se može osvrnuti na sjajnu sezonu s dobrim volumenom u svim područjima”, rekao je Scandilines.

Kasnije ove godine na rutu Rostock-Gedser bit će stavljen sestrinski brod MV „Copenhagen”.

Dva nova hibridna trajekta će tada biti u mogućnosti transportirati do 2.600 putnika, 920 automobila, 192 kamiona između Rostocka i Gedsera, udvostručujući Scandilinesov trenutni kapacitet na ruti.

www.worldmaritimenews.com