O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk Line više neće naručivati mega kontejnerske brodove

Maersk Line neće naručivati nove mega kontejnerske brodove i namjerava rasti kroz akvizicije drugih operatera i proširenje kapaciteta kroz modernizaciju brodova. Tvrtka će zaustaviti kupnju i naručivanje mega novogradnji zbog rekordno niskih cijena i visoke redundancije flote. Maersk Line i dalje ima 27 novogradnji u knjizi narudžbi, što odgovara oko 12% trenutne flote i njihova isporuka će biti prihvaćena, ali ne i nove narudžbe koje su naručene. Operatora ne zanima preplavljivanje tržišta novim plovilima, kao ni prekapacitiranost koja je smanjila cijene na rekordnu nisku razinu, što uzrokuje financijske probleme gotovo svim prijevoznicima.

“Maersk Line je završio s naručivanjem novog čelika”, rekao je voditelj AP Moller-Maersk, Michael Pram Rasmussen.

“Ako Maersk Line treba rasti, nema smisla naručivati nove brodove budući da je je previše na tržištu. Dakle, ako želimo rasti, moramo to učiniti kroz akvizicije, tako da ne zagušujemo tržište s još više brodova”, dodao je Rasmussen.

Jedanaest novogradnji koje je Maersk Line naručio od brodograditelja Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering u 2015. godini, imat će rekordnih 19,630 TEU. Cijena svakog mega kontejnerskog broda procjenjuje se na 1,8 milijardi dolara. Oni su druga generacija verzije tzv. Triple-E brodova klase koju je Maersk osmislio s tvrtkom Daewoo Shipbuilding. Tvrtka sada upravlja s 20 brodova Triple-E klasa, svaki s kapacitetom od 18,270 TEU.

Maersk Line je najveći svjetski kontejnerski brodar koji ima kupce kroz 374 ureda u 116 zemalja. Zapošljava oko 7000 pomoraca te oko 25.000 ljudi kopnu. Maersk Line upravlja s više od 600 brodova i ima kapacitet od 2,6 milijuna TEU.

www.maritimeherald.com

Maersk Line neće naručivati nove mega kontejnerske brodove i namjerava rasti kroz akvizicije drugih operatera i proširenje kapaciteta kroz modernizaciju brodova. Tvrtka će zaustaviti kupnju i naručivanje mega novogradnji zbog rekordno niskih cijena i visoke redundancije flote. Maersk Line i dalje ima 27 novogradnji u knjizi narudžbi, što odgovara oko 12% trenutne flote i njihova isporuka će biti prihvaćena, ali ne i nove narudžbe koje su naručene. Operatora ne zanima preplavljivanje tržišta novim plovilima, kao ni prekapacitiranost koja je smanjila cijene na rekordnu nisku razinu, što uzrokuje financijske probleme gotovo svim prijevoznicima.

“Maersk Line je završio s naručivanjem novog čelika”, rekao je voditelj AP Moller-Maersk, Michael Pram Rasmussen.

“Ako Maersk Line treba rasti, nema smisla naručivati nove brodove budući da je je previše na tržištu. Dakle, ako želimo rasti, moramo to učiniti kroz akvizicije, tako da ne zagušujemo tržište s još više brodova”, dodao je Rasmussen.

Jedanaest novogradnji koje je Maersk Line naručio od brodograditelja Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering u 2015. godini, imat će rekordnih 19,630 TEU. Cijena svakog mega kontejnerskog broda procjenjuje se na 1,8 milijardi dolara. Oni su druga generacija verzije tzv. Triple-E brodova klase koju je Maersk osmislio s tvrtkom Daewoo Shipbuilding. Tvrtka sada upravlja s 20 brodova Triple-E klasa, svaki s kapacitetom od 18,270 TEU.

Maersk Line je najveći svjetski kontejnerski brodar koji ima kupce kroz 374 ureda u 116 zemalja. Zapošljava oko 7000 pomoraca te oko 25.000 ljudi kopnu. Maersk Line upravlja s više od 600 brodova i ima kapacitet od 2,6 milijuna TEU.

www.maritimeherald.com

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here