S neugodnim iskustvom koji je doživio na “Jadrolinijinoj” brzobrodskoj liniji od Hvara prema Splitu javio nam se čitatelj M. B. – Kupio sam kartu za Split, te iako su izvansezonske cijene na snazi, platio sam je 90 kuna za katamaran koji je polazio u 14 sati iz Hvara. Apsurd je da je u cjeniku navedeno kako karta košta 40 kuna, te da je isplovljavanje u 14.30 sati. Kao i svi putnici, ukrcao sam se u 13.45 i očekivao partencu u 14 sati, no sve je kasnilo.
Ljudi su počeli negodovati i tražiti objašnjenje, no ni kapetan ni posada nisu ništa javljali. Tek se pročulo po katamaranu da ćemo kasniti. Krenuli smo u 14.35 sati, što je bezobrazno budući da su neki putnici zasigurno morali “hvatati” autobusne linije ili čak avionske letove iz Splita. Nazvao sam “Jadroliniju” gdje su mi rekli da će mi vratiti razliku u cijeni karata – ispričao nam je naš sugovornik.
U službi informacija nacionalnog putničkog brodara potvrdili su nam kašnjenje njihova dvotrupca “Dubravka” na plovidbi iz Hvara prema Splitu, kao i refundaciju cijene karata za one putnike koji su se našli na toj pruzi.
Riječ je o liniji koji plovi na turističkoj turi, neovisno o redovitim linijama, pa je i cijena drukčija od uobičajenih.
– Budući da u subotu prema Hvaru nije isplovila redovna katamaranska linija zbog nevremena, iskoristili smo ovo isplovljavanje kao dodatno kako bismo ukrcali sve putnike koji su kupili karte i za subotu i nedjelju, jer su mnogi to obavili posredstvom interneta. Svi koji su nam se javili nakon putovanja dobili su povrat razlike u cijeni karata – poručili su iz “Jadrolinije”.