O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk Line se vraća u Iran nakon pet godina

Danski prijevoznički div Maersk Line obnovio je svoje usluge u/iz Irana, nakon pet godina izbivanja iz ove bliskoistočne zemlje.

Tvrtka je priopćila kako nudi devet usluga s tjednim polascima za sve veće trgovačke rute u/iz Jebel Alija za Bandar Abbas.

Za uvoz iz Irana, postoje tri tjedne usluge koje povezuju Bliski Istok i Europu, koje uključuju ME1, ME2 i ME3, uslugu Horn of Africa koja povezuje Bliski Istok i Rog Afrike te Masika Express između Bliskog Istoka i istočne Afrike. Osim toga, tvrtka nudi Mesawa uslugu koja povezuje Bliski Istok i zapadnu Afriku / južnu Africa, kao i Horn of Aftica uslugu koja povezuje Bliski i Daleki Istok.

Za izvoz u Iran, Maersk Line nudi tri dodatne usluge AE1, AE11 i AE15 koje povezuju Bliski Istok i Daleki Istok.

Najnoviji zemlja uključena u organizaciju Maersk Line je dio klastera UAE koji se sastoji od UAE, Omana, Katara i Irana.

“Nakon razdoblja relativne izolacije, pristup ovom novom tržištu predstavit će značajne mogućnosti za rast Maersk Line na tržištu koje danas predstavlja oko 700.000 FFE, ali se očekuje da će značajno rasti u narednim godinama”, rekao je Marcus Connolly, voditelj prodaje, UAE Cluster, Maersk Line.

www.worldmaritimenews.com

Danski prijevoznički div Maersk Line obnovio je svoje usluge u/iz Irana, nakon pet godina izbivanja iz ove bliskoistočne zemlje.

Tvrtka je priopćila kako nudi devet usluga s tjednim polascima za sve veće trgovačke rute u/iz Jebel Alija za Bandar Abbas.

Za uvoz iz Irana, postoje tri tjedne usluge koje povezuju Bliski Istok i Europu, koje uključuju ME1, ME2 i ME3, uslugu Horn of Africa koja povezuje Bliski Istok i Rog Afrike te Masika Express između Bliskog Istoka i istočne Afrike. Osim toga, tvrtka nudi Mesawa uslugu koja povezuje Bliski Istok i zapadnu Afriku / južnu Africa, kao i Horn of Aftica uslugu koja povezuje Bliski i Daleki Istok.

Za izvoz u Iran, Maersk Line nudi tri dodatne usluge AE1, AE11 i AE15 koje povezuju Bliski Istok i Daleki Istok.

Najnoviji zemlja uključena u organizaciju Maersk Line je dio klastera UAE koji se sastoji od UAE, Omana, Katara i Irana.

“Nakon razdoblja relativne izolacije, pristup ovom novom tržištu predstavit će značajne mogućnosti za rast Maersk Line na tržištu koje danas predstavlja oko 700.000 FFE, ali se očekuje da će značajno rasti u narednim godinama”, rekao je Marcus Connolly, voditelj prodaje, UAE Cluster, Maersk Line.

www.worldmaritimenews.com