O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Opseg prometa u luci Riga raste za 23,6 posto

Putnički promet Latvijse luke Riga u prvom kvartalu 2012 povećao se na 23,6 posto u odnosu na siječanj-ožujak prošle godine, povećao se na 9,487,000 tona, izjavila je lučka uprava. Isporuka ugljena je porasla za 30,6 posto odnosno na 3,85 milijuna tona, naftnih derivata – za 18,7 posto – na 2,42 milijuna tona, dok je prijevoz drva pao na 4,8 posto, odnosno na 558,000 tona, volumen kemikalija je pao na 0,9% , odnosno na 325,400 tona, u zadnja tri mjeseca i količina rude se smanjila za 50,8 posto, odnosno na 93,900 tona. Prijevoz drvnih paleta porastao je za 29,2 posto, odnosno na 273,700 tona,
stari metal porastao je na 32,9 posto, odnosno na 161,600 tona.
U izvještajnom razdoblju, kontejnerski promet povećan je na 30,5 posto, odnosno na 86.880 TEU.
Letonija-based Free Port Riga se nalazi na obalama rijeke Daugava (Zapadna Dvina), luka obuhvaća 6.348 hektara, uključujući 13,818-metara rive s vezovima max dubine od 16 metara. Tranzitnih tereta iznositi 80%.

PortNews

Putnički promet Latvijse luke Riga u prvom kvartalu 2012 povećao se na 23,6 posto u odnosu na siječanj-ožujak prošle godine, povećao se na 9,487,000 tona, izjavila je lučka uprava. Isporuka ugljena je porasla za 30,6 posto odnosno na 3,85 milijuna tona, naftnih derivata – za 18,7 posto – na 2,42 milijuna tona, dok je prijevoz drva pao na 4,8 posto, odnosno na 558,000 tona, volumen kemikalija je pao na 0,9% , odnosno na 325,400 tona, u zadnja tri mjeseca i količina rude se smanjila za 50,8 posto, odnosno na 93,900 tona. Prijevoz drvnih paleta porastao je za 29,2 posto, odnosno na 273,700 tona,
stari metal porastao je na 32,9 posto, odnosno na 161,600 tona.
U izvještajnom razdoblju, kontejnerski promet povećan je na 30,5 posto, odnosno na 86.880 TEU.
Letonija-based Free Port Riga se nalazi na obalama rijeke Daugava (Zapadna Dvina), luka obuhvaća 6.348 hektara, uključujući 13,818-metara rive s vezovima max dubine od 16 metara. Tranzitnih tereta iznositi 80%.

PortNews

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here