O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Essar Shipping dodao Panamax bulker u flotu

Indijska brodarska korporacija Essar Shipping Limited (ESL) dodala je u svoju flotu Panamax brod za rasute terete „Mahavira”. Brod, nosivosti 74,005 dwt, prethodno poznat kao „Jun Jie”, kupljen je od kineske tvrtke Fujian Ocean Shipping za 4,8 milijuna dolara u siječnju ove godine, pokazuju podaci VesselsValue.

„Mahavir” će biti angažiran za transport tereta iz tvornice peleta Essar Steela u Paradipu u čeličanu u Haziri.

Komentirajući akviziciju, Ranjit Singh, izvršni direktor tvrtke Essar Shipping je izjavio rekao je: “Ova akvizicija je u skladu s našom strategijom da pronađe teret prije akvizicije kako bi se osigurala puna upotreba plovila”.

Izgrađen u japanskom brodogradilištu Imabari 2000. godine, „Mahavir” će zamijeniti „Chandi Prasad”, koji je prošli mjesec poslan u rezalište.

Uz najnoviji dodatak ESL posjeduje flotu od 14 tankera za sirovu naftu i bulkera s ukupnom nosivosti od 1,6 milijuna dwt i prosječnom dobi od 12 godina.

U fiskalnoj godini 2016./2017. ESL je zabilježio rast od 22% u upravljanju teretom, dok je iskorištenost kapaciteta porasla na 94% sa 80%.

www.worldmaritimenews.com

Indijska brodarska korporacija Essar Shipping Limited (ESL) dodala je u svoju flotu Panamax brod za rasute terete „Mahavira”. Brod, nosivosti 74,005 dwt, prethodno poznat kao „Jun Jie”, kupljen je od kineske tvrtke Fujian Ocean Shipping za 4,8 milijuna dolara u siječnju ove godine, pokazuju podaci VesselsValue.

„Mahavir” će biti angažiran za transport tereta iz tvornice peleta Essar Steela u Paradipu u čeličanu u Haziri.

Komentirajući akviziciju, Ranjit Singh, izvršni direktor tvrtke Essar Shipping je izjavio rekao je: “Ova akvizicija je u skladu s našom strategijom da pronađe teret prije akvizicije kako bi se osigurala puna upotreba plovila”.

Izgrađen u japanskom brodogradilištu Imabari 2000. godine, „Mahavir” će zamijeniti „Chandi Prasad”, koji je prošli mjesec poslan u rezalište.

Uz najnoviji dodatak ESL posjeduje flotu od 14 tankera za sirovu naftu i bulkera s ukupnom nosivosti od 1,6 milijuna dwt i prosječnom dobi od 12 godina.

U fiskalnoj godini 2016./2017. ESL je zabilježio rast od 22% u upravljanju teretom, dok je iskorištenost kapaciteta porasla na 94% sa 80%.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here
HTML Code here