O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kršten prvi tanker za prijevoz asfalta na dual-fuel pogon

M/T „Damia Desgagnés”, prvi svjetski tanker za prijevoz asfalta na dual-fuel pogon, kršten je 18. svibnja u luci Montreal.

Tnker za prijevoz asfalta, bitumena i kemikalija, nosivosti 14.700 dwt, prvi je u nizu od četiri broda koje tursko brodogradilište Besiktas gradi za kanadsku brodarsku tvrtku Desgagnés Group.

Brod koji je početkom travnja predan vlasniku, može se napajati bilo kojom od tri vrste goriva – HFO, dizel ili ukapljenim prirodnim plinom (LNG).

S bruto tonažom od 11.978 tona, „Damia Desgagnés” ima duljinu od 135 metara i širinu od 23,5 metara.

Brodski spremnici nude kapacitet od 14.950 kubičnih metara, kada su popunjeni 98%. Osim toga, tanker može prevoziti 13.500 tona asfalta pri gazu od 7,8 metara.

Kao odgovor na želju Desgagnés grupe da se odluče za gorivo ekološkog goriva, Gaz Métro i Luka Montreal najavili su da će rješenje za opskrbu LNG-jem biti dostupno u luci Montreal.

Groupe Desgagnés, Gaz Métro i Luka Montreal pridružili su se naporima u razvoju sustava opskrbe LNG-jem kojim će upravljati podružnica Gaz Métro. Ovaj će sustav biti dostupan svim brodovlasnicima u Quebecu, uključujući flote koje prolaze kroz luku Montreal, navodi luci.

“Želio bih pohvaliti vodstvo i viziju tvrtke Groupe Desgagnés, prvog komercijalnog vlasnika koji naručuje brodove namijenjene plovidbi u Québecu koji mogu koristiti LNG za pogon. LNG je trenutno jedno od najboljih rješenja koja su dostupna za zamjenu naftnih derivata u pomorskom sektoru. Posebno se poštuje novi kanadski i međunarodni standard pomorskog prometa koji ima za cilj smanjivanje emisije onečišćujućih tvari u zraku (NOx i SOx), “komentirala je Sophie Brochu, predsjednica i glavna izvršna direktorica Gaz Métroa.

www.worldmaritimenews.com

M/T „Damia Desgagnés”, prvi svjetski tanker za prijevoz asfalta na dual-fuel pogon, kršten je 18. svibnja u luci Montreal.

Tnker za prijevoz asfalta, bitumena i kemikalija, nosivosti 14.700 dwt, prvi je u nizu od četiri broda koje tursko brodogradilište Besiktas gradi za kanadsku brodarsku tvrtku Desgagnés Group.

Brod koji je početkom travnja predan vlasniku, može se napajati bilo kojom od tri vrste goriva – HFO, dizel ili ukapljenim prirodnim plinom (LNG).

S bruto tonažom od 11.978 tona, „Damia Desgagnés” ima duljinu od 135 metara i širinu od 23,5 metara.

Brodski spremnici nude kapacitet od 14.950 kubičnih metara, kada su popunjeni 98%. Osim toga, tanker može prevoziti 13.500 tona asfalta pri gazu od 7,8 metara.

Kao odgovor na želju Desgagnés grupe da se odluče za gorivo ekološkog goriva, Gaz Métro i Luka Montreal najavili su da će rješenje za opskrbu LNG-jem biti dostupno u luci Montreal.

Groupe Desgagnés, Gaz Métro i Luka Montreal pridružili su se naporima u razvoju sustava opskrbe LNG-jem kojim će upravljati podružnica Gaz Métro. Ovaj će sustav biti dostupan svim brodovlasnicima u Quebecu, uključujući flote koje prolaze kroz luku Montreal, navodi luci.

“Želio bih pohvaliti vodstvo i viziju tvrtke Groupe Desgagnés, prvog komercijalnog vlasnika koji naručuje brodove namijenjene plovidbi u Québecu koji mogu koristiti LNG za pogon. LNG je trenutno jedno od najboljih rješenja koja su dostupna za zamjenu naftnih derivata u pomorskom sektoru. Posebno se poštuje novi kanadski i međunarodni standard pomorskog prometa koji ima za cilj smanjivanje emisije onečišćujućih tvari u zraku (NOx i SOx), “komentirala je Sophie Brochu, predsjednica i glavna izvršna direktorica Gaz Métroa.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here
HTML Code here