O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Treća LNG novogradnja pridružena SINOPEC LNG projektu

LNG tanker „CESI Beihai”, kojeg je naručila zajednička tvrtka koja uključuje japanski Mitsui O.S.K. Lines (MOL), China COSCO Shipping Corporation i China Petroleum & Chemical Corporation (SINOPEC) isporučen je 1. lipnja iz brodogradilišta u Hudong-Zhonghua u Šangaju.

S kapacitetom spremnika za teret od 174.100 kubnih metara, „CESI Beihai” treći je brod koji će biti angažiran u China FOB Transportation Projektu objavljenom u travnju 2013.

Brod je određen za plovidbu prema dugoročnom najmu za transport LNG-a koji SINOPEC kupuje od projekta Australia Pacific LNG.

Ukupno šest LNG tankera gradi se u Hudongu za taj projekt. Prvi brod, „CESI Gladstone”, isporučen je u listopadu 2016., a drugi, „CESI Qingdao”, u siječnju ove godine.

Preostala tri broda bit će isporučena sukcesivno do 2018. godine, izjavio je MOL, koji ima 20 posto udjela u zajedničkoj tvrtki.

Ukupna naknada za izgradnju šest brodova iznosila je oko 1,5 milijarde dolara. Kao što je ranije objavljeno, sa sindikatom banaka osigurano je dugoročno ograničeno financiranje dugova u vrijednosti od 1,2 milijarde dolara za šest brodova.

www.worldmaritimenews.com

LNG tanker „CESI Beihai”, kojeg je naručila zajednička tvrtka koja uključuje japanski Mitsui O.S.K. Lines (MOL), China COSCO Shipping Corporation i China Petroleum & Chemical Corporation (SINOPEC) isporučen je 1. lipnja iz brodogradilišta u Hudong-Zhonghua u Šangaju.

S kapacitetom spremnika za teret od 174.100 kubnih metara, „CESI Beihai” treći je brod koji će biti angažiran u China FOB Transportation Projektu objavljenom u travnju 2013.

Brod je određen za plovidbu prema dugoročnom najmu za transport LNG-a koji SINOPEC kupuje od projekta Australia Pacific LNG.

Ukupno šest LNG tankera gradi se u Hudongu za taj projekt. Prvi brod, „CESI Gladstone”, isporučen je u listopadu 2016., a drugi, „CESI Qingdao”, u siječnju ove godine.

Preostala tri broda bit će isporučena sukcesivno do 2018. godine, izjavio je MOL, koji ima 20 posto udjela u zajedničkoj tvrtki.

Ukupna naknada za izgradnju šest brodova iznosila je oko 1,5 milijarde dolara. Kao što je ranije objavljeno, sa sindikatom banaka osigurano je dugoročno ograničeno financiranje dugova u vrijednosti od 1,2 milijarde dolara za šest brodova.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here
HTML Code here