O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC Cruises potvrdio narudžbu dva kruzera na LNG pogon iz STX France

MSC Cruises je potpisao novi Memorandum o razumijevanju s tvrtkom STX France, finalizirajući narudžbu za dva mega kruzera na LNG pogon od 200 000 BRT, uz opciju za dva dodatna broda.

Četiri World Class broda imat će nekoliko inovacija kao što je potpuno nova generacija motora na LNG pogon, te novu generaciju sustava za pročišćavanje otpadnih voda, komentirala je tvrtka.

Brodovi za krstarenje kompanije MSC Cruises bit će opremljeni s 2.760 kabina i maksimalno će moći primiti 6.850 gostiju, što je najveći kapacitet putnika u globalnoj floti. Brodovi, koji će biti isporučeni 2022. i 2024., a opcije 2025. i 2026. godine, imat će duljinu od 330 i širinu od 47 metara.

“Ovi novi brodovi će dodatno proširiti naše partnerstvo sa STX France sve do 2026. godine, s tim da će u tom razdoblju izgraditi do sedam dodatnih inovativnih brodova”, rekao je Pierfrancesco Vago, izvršni predsjednik MSC Cruises.

“Dodavanjem nove World klase prijašnjim četirima brodovima koje smo isporučili tijekom proteklih 15 godina, broj brodova koje je tvrtka izgradila u brodogradilištu STX France u Saint-Nazaireu dosegao je 20”, rekao je direktor tvrtke STX France Laurent Castaing.

Izlaganje novih značajki brodova, MSC Cruises je rekao da će World Class futuristička „Y struktura” omogućiti panoramski pogled na more i povećati udio kabina s balkonom. Osim toga, G pramac broda okomito postavljen pod kutom od 90 stupnjeva poboljšat će stabilnost, hidrodinamiku te povećati udobnost za putnike.

Objava World klase obznanjena je prilikom preuzimanja kruzera „MSC Meraviglia”.

STX France kupio je talijanski rival Fincantieri, koji je u brodogradilištu kupio 66,66 posto udjela za 79,5 milijuna eura. Međutim, kako francuski predsjednik traži uvid u odredbe sporazuma, nekoliko brodarskih kompanija pojavilo se kao potencijalni ulagači u brodograđevnu tvrtku.

Vlasnik MSC-a Gianluigi Aponte priopćio je za francuski dnevnik Le Monde, da izražava zanimanje za akviziciju manjeg udjela u STX France kako bi zaštitio znanje brodograditelja u izgradnji krstarenih brodova od konkurenata, uključujući one u inozemstvu.

www.worldmaritimenews.com

MSC Cruises je potpisao novi Memorandum o razumijevanju s tvrtkom STX France, finalizirajući narudžbu za dva mega kruzera na LNG pogon od 200 000 BRT, uz opciju za dva dodatna broda.

Četiri World Class broda imat će nekoliko inovacija kao što je potpuno nova generacija motora na LNG pogon, te novu generaciju sustava za pročišćavanje otpadnih voda, komentirala je tvrtka.

Brodovi za krstarenje kompanije MSC Cruises bit će opremljeni s 2.760 kabina i maksimalno će moći primiti 6.850 gostiju, što je najveći kapacitet putnika u globalnoj floti. Brodovi, koji će biti isporučeni 2022. i 2024., a opcije 2025. i 2026. godine, imat će duljinu od 330 i širinu od 47 metara.

“Ovi novi brodovi će dodatno proširiti naše partnerstvo sa STX France sve do 2026. godine, s tim da će u tom razdoblju izgraditi do sedam dodatnih inovativnih brodova”, rekao je Pierfrancesco Vago, izvršni predsjednik MSC Cruises.

“Dodavanjem nove World klase prijašnjim četirima brodovima koje smo isporučili tijekom proteklih 15 godina, broj brodova koje je tvrtka izgradila u brodogradilištu STX France u Saint-Nazaireu dosegao je 20”, rekao je direktor tvrtke STX France Laurent Castaing.

Izlaganje novih značajki brodova, MSC Cruises je rekao da će World Class futuristička „Y struktura” omogućiti panoramski pogled na more i povećati udio kabina s balkonom. Osim toga, G pramac broda okomito postavljen pod kutom od 90 stupnjeva poboljšat će stabilnost, hidrodinamiku te povećati udobnost za putnike.

Objava World klase obznanjena je prilikom preuzimanja kruzera „MSC Meraviglia”.

STX France kupio je talijanski rival Fincantieri, koji je u brodogradilištu kupio 66,66 posto udjela za 79,5 milijuna eura. Međutim, kako francuski predsjednik traži uvid u odredbe sporazuma, nekoliko brodarskih kompanija pojavilo se kao potencijalni ulagači u brodograđevnu tvrtku.

Vlasnik MSC-a Gianluigi Aponte priopćio je za francuski dnevnik Le Monde, da izražava zanimanje za akviziciju manjeg udjela u STX France kako bi zaštitio znanje brodograditelja u izgradnji krstarenih brodova od konkurenata, uključujući one u inozemstvu.

www.worldmaritimenews.com

HTML Code here
HTML Code here