O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bulker oštećen nakon nalijeganja na dno u luci Santos

Brod za rasute terete „Tong Shun” pretrpio je prodor vode nakon nalijeganja na dno na vezu u luci Santos u Brazilu. Polunatovaren brod bio je usidren kako bi utovario 30.850 tona soje kad je nalijegao na dno na vezu s dubinom od 13,20 metara. Rezultat toga je oštećenje trupa i prodor vode u balastne tankove. Nesreća je prijavljena lokalnim vlastima i ronioci su poslani na mjesto događaja kako bi procijenili štetu. Operacije obrade terete zaustavljene su tijekom procjene šetet. Štoviše, lokalne vlasti položile su zaštitne brane oko broda kao predostrožnost u slučaju istjecanja nafte. Tehničari su također poslani na mjesto događaja kako bi zbrinuli bulker i provjerili da li sve balastne pumpe rade ispravno.

Lučke vlasti São Paula i brazilska mornarica, obavijestili su da su poslali stručnjake na brod i pokrenuli Administrativnu istragu o nesrećama i činjenicama o navigaciji (IAFN). Istraga ima početno trajanje od 90 dana i može se produljiti za isto razdoblje ako postoji potreba.

“Do sada, nema izvješća o stanju trupa. Nema zagađenja naftom oko broda”, kaže izjava operatera tvrtke na pristaništu.

Daljnje spašavanje će se razmotriti nakon procjene štete i plovnosti broda. Nije bilo prijavljenih ozljeda i zagađenja mora tijekom incidenta.

Bulker „Tong Shun” ima ukupnu duljinu od 229 metara, širinu 32 metra i maksimalni gaz 13 metara. Nosivost broda je 81.162 DWT, a bruto tonaža 44.090 BRT. Brod je izgrađen 2014. godine u brodogradilištu Jiangsu Jinling u Yizhengu u Kini.

www.maritimeherald.com

Brod za rasute terete „Tong Shun” pretrpio je prodor vode nakon nalijeganja na dno na vezu u luci Santos u Brazilu. Polunatovaren brod bio je usidren kako bi utovario 30.850 tona soje kad je nalijegao na dno na vezu s dubinom od 13,20 metara. Rezultat toga je oštećenje trupa i prodor vode u balastne tankove. Nesreća je prijavljena lokalnim vlastima i ronioci su poslani na mjesto događaja kako bi procijenili štetu. Operacije obrade terete zaustavljene su tijekom procjene šetet. Štoviše, lokalne vlasti položile su zaštitne brane oko broda kao predostrožnost u slučaju istjecanja nafte. Tehničari su također poslani na mjesto događaja kako bi zbrinuli bulker i provjerili da li sve balastne pumpe rade ispravno.

Lučke vlasti São Paula i brazilska mornarica, obavijestili su da su poslali stručnjake na brod i pokrenuli Administrativnu istragu o nesrećama i činjenicama o navigaciji (IAFN). Istraga ima početno trajanje od 90 dana i može se produljiti za isto razdoblje ako postoji potreba.

“Do sada, nema izvješća o stanju trupa. Nema zagađenja naftom oko broda”, kaže izjava operatera tvrtke na pristaništu.

Daljnje spašavanje će se razmotriti nakon procjene štete i plovnosti broda. Nije bilo prijavljenih ozljeda i zagađenja mora tijekom incidenta.

Bulker „Tong Shun” ima ukupnu duljinu od 229 metara, širinu 32 metra i maksimalni gaz 13 metara. Nosivost broda je 81.162 DWT, a bruto tonaža 44.090 BRT. Brod je izgrađen 2014. godine u brodogradilištu Jiangsu Jinling u Yizhengu u Kini.

www.maritimeherald.com

HTML Code here
HTML Code here