O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kina i Rusije se udružuju u izgradnji ˝Ledenog Puta svile˝

Kina i Rusija postigle su sporazum o zajedničkoj izgradnji “Ledenog Puta svile” duž rute Sjevernog mora, prenosi kineski Belt and Road Portal.

Kineski predsjednik Xi Jinping i ruski premijer Dmitrij Medvedev tijekom sastanka u Moskvi, održanog 4. srpnja, dogovorili su posao na tom polju, budući da dvije zemlje nastoje proširiti suradnju.

Konstatirajući da je Rusija važan partner u izgradnji Inicijative, Xi je izrazio nadu da će dvije zemlje provesti suradnju na Sjevernom moru kako bi ostvario Ledeni Put svile i implementirao različite projekte povezivanja.

Kineski premijer Li Keqiang i ruski premijer Dmitrij Medvedev potpisali su zajedničku komunikaciju na 20. redovnom sastanku premijera Kine i Rusije u prosincu 2015. godine. Dvije strane su dogovorile jačanje suradnje na razvoju i korištenju Sjevernog mora te provođenje istraživanja prijevoza duž arktičkih ruta.

Arktički putevi uključuju dvije glavne rute: Sjeveroistočni prolaz, također poznat pod nazivom Sjevernomorska ruta kroz Rusiju i sjeverozapadni prolaz.

Sjeveroistočni prolaz, koji najvećim dijelom svoje rute obuhvaća sjevernu obalu Rusije, najkraći je put za mnoge regije u Kini. Plovidba između luke u sjevernoj Kini i zapadne Europe, Sjevernog mora i Baltičkog mora je 25 do 55 posto kraća od tradicionalnih brodskih putova.

Arktička ruta, koja predstavlja mogućnosti za suradnju između zemalja na tom putu, mogla bi povećati važnost luka u sjevernoj Kini, kao što su Dalian i Tianjin.

Početkom godine, Kina je pokrenula službenu internetsku stranicu za strategiju “One Belt, One Road” s ciljem “promicanja razmjene informacija i suradnje”. Portal prikazuje najnovije događaje i postignuća te promovira razmjenu informacija i razmjene među poduzećima, društvenim organizacijama i građanima zemalja duž Belt and Road ruta.

Kako se arktički led tijekom ljeta nastavlja smanjivati, brodarske tvrtke već se pripremaju za mogući porast brodskog prometa na dvije glavne morske rute Arktika. Iako tijekom cijele godine ne bi bilo moguće otvoriti sjeverozapadni prolaz u Kanadi i Sjevernom moru u Rusiji, brodovlasnici već ulažu u brodove sposobne za plovidbu kroz led.

Kina i Rusija postigle su sporazum o zajedničkoj izgradnji “Ledenog Puta svile” duž rute Sjevernog mora, prenosi kineski Belt and Road Portal.

Kineski predsjednik Xi Jinping i ruski premijer Dmitrij Medvedev tijekom sastanka u Moskvi, održanog 4. srpnja, dogovorili su posao na tom polju, budući da dvije zemlje nastoje proširiti suradnju.

Konstatirajući da je Rusija važan partner u izgradnji Inicijative, Xi je izrazio nadu da će dvije zemlje provesti suradnju na Sjevernom moru kako bi ostvario Ledeni Put svile i implementirao različite projekte povezivanja.

Kineski premijer Li Keqiang i ruski premijer Dmitrij Medvedev potpisali su zajedničku komunikaciju na 20. redovnom sastanku premijera Kine i Rusije u prosincu 2015. godine. Dvije strane su dogovorile jačanje suradnje na razvoju i korištenju Sjevernog mora te provođenje istraživanja prijevoza duž arktičkih ruta.

Arktički putevi uključuju dvije glavne rute: Sjeveroistočni prolaz, također poznat pod nazivom Sjevernomorska ruta kroz Rusiju i sjeverozapadni prolaz.

Sjeveroistočni prolaz, koji najvećim dijelom svoje rute obuhvaća sjevernu obalu Rusije, najkraći je put za mnoge regije u Kini. Plovidba između luke u sjevernoj Kini i zapadne Europe, Sjevernog mora i Baltičkog mora je 25 do 55 posto kraća od tradicionalnih brodskih putova.

Arktička ruta, koja predstavlja mogućnosti za suradnju između zemalja na tom putu, mogla bi povećati važnost luka u sjevernoj Kini, kao što su Dalian i Tianjin.

Početkom godine, Kina je pokrenula službenu internetsku stranicu za strategiju “One Belt, One Road” s ciljem “promicanja razmjene informacija i suradnje”. Portal prikazuje najnovije događaje i postignuća te promovira razmjenu informacija i razmjene među poduzećima, društvenim organizacijama i građanima zemalja duž Belt and Road ruta.

Kako se arktički led tijekom ljeta nastavlja smanjivati, brodarske tvrtke već se pripremaju za mogući porast brodskog prometa na dvije glavne morske rute Arktika. Iako tijekom cijele godine ne bi bilo moguće otvoriti sjeverozapadni prolaz u Kanadi i Sjevernom moru u Rusiji, brodovlasnici već ulažu u brodove sposobne za plovidbu kroz led.

HTML Code here
HTML Code here