O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MAIB: Uzrok potonuća tegljača „Domingue“ je neiskusna posada

Neiskustvo posade tegljača „Domingue“ koji je potonuo pri pomaganju kontejnerskom brodu „CMA CGM Simba“ u luci Tulear na Madagaskaru u rujnu 2016. godine, jedan je od razloga njegova potonuća koje je rezultiralo smrću dva člana posade.

Izvješće britanskog Marine Accident Investigation Branch (MAIB) o incidentu otkrilo je da, osim Domingueove posade koja nije imala iskustva u ovakvoj vrsti operacije, tegljač nije bio opremljen potrebnom opremom.

Osim toga, vrlo je vjerojatno da su otvorena vrata i otvori na tegljaču „Domingue“ doprinijeli njegovom brzom prevrtanju zbog plavljenja, izjavio je MAIB.

„Domingue“ je pomagao brodu „CMA CGM Simba“ izvući krmu s veza, no tijekom manevra prevladavajući uvjeti plime uzrokovali su da „CMA CGM Simba“ krene prema susjednom privezu. Kako bi izbjegao dodirivanje zapovjednik „CMA CGM Simba“ kratko je upravljao svojim plovilom, tijekom čega je „Domingue“ ostao zarobljen i prevrnuo se pri čemu su poginula dva od ukupno pet članova posade.

Istraživanje MAIB-a također je pokazalo da je „Domingue“ imao manju sposobnost manevriranja od normalnog lučkog tegljača, koji je u to vrijeme bio na održavanju.

“Neizvjesno je kako je tekao razgovor između pilota „CMA CGM Simbe“ i skipera tegljača „Domingue“, no tijekom manevra nitko na brodu „CMA CGM Simba“ nije pratio poziciju tegljača”, navodi se u izvješću o nesreći.

“Pilot nije bio upozoren prije nego što je „CMA CGM Simba“ počeo manevrirati te nije imao mogućnosti repozicionirati tegljač.”

Nakon nesreće, menadžer „CMA CGM Simbe“, Midocean (IOM) Ltd (Midocean), istaknuo je još jednom na opasnosti u radu s tegljačima te upozorio na mjere koje treba poduzeti kako bi se smanjili rizici.

Neiskustvo posade tegljača „Domingue“ koji je potonuo pri pomaganju kontejnerskom brodu „CMA CGM Simba“ u luci Tulear na Madagaskaru u rujnu 2016. godine, jedan je od razloga njegova potonuća koje je rezultiralo smrću dva člana posade.

Izvješće britanskog Marine Accident Investigation Branch (MAIB) o incidentu otkrilo je da, osim Domingueove posade koja nije imala iskustva u ovakvoj vrsti operacije, tegljač nije bio opremljen potrebnom opremom.

Osim toga, vrlo je vjerojatno da su otvorena vrata i otvori na tegljaču „Domingue“ doprinijeli njegovom brzom prevrtanju zbog plavljenja, izjavio je MAIB.

„Domingue“ je pomagao brodu „CMA CGM Simba“ izvući krmu s veza, no tijekom manevra prevladavajući uvjeti plime uzrokovali su da „CMA CGM Simba“ krene prema susjednom privezu. Kako bi izbjegao dodirivanje zapovjednik „CMA CGM Simba“ kratko je upravljao svojim plovilom, tijekom čega je „Domingue“ ostao zarobljen i prevrnuo se pri čemu su poginula dva od ukupno pet članova posade.

Istraživanje MAIB-a također je pokazalo da je „Domingue“ imao manju sposobnost manevriranja od normalnog lučkog tegljača, koji je u to vrijeme bio na održavanju.

“Neizvjesno je kako je tekao razgovor između pilota „CMA CGM Simbe“ i skipera tegljača „Domingue“, no tijekom manevra nitko na brodu „CMA CGM Simba“ nije pratio poziciju tegljača”, navodi se u izvješću o nesreći.

“Pilot nije bio upozoren prije nego što je „CMA CGM Simba“ počeo manevrirati te nije imao mogućnosti repozicionirati tegljač.”

Nakon nesreće, menadžer „CMA CGM Simbe“, Midocean (IOM) Ltd (Midocean), istaknuo je još jednom na opasnosti u radu s tegljačima te upozorio na mjere koje treba poduzeti kako bi se smanjili rizici.

HTML Code here
HTML Code here