Općinsko državno odvjetništvo u Dubrovniku donijelo je rješenje o provođenju istrage protiv državljanina Republike Hrvatske (1977.) zbog osnovane sumnje na počinjenje kaznenog djela ugrožavanje posebnih vrsta prometa iz čl. 225. st. 6. u svezi sa st. 1. i 2. Kaznenog zakona.
Radi se o najvećoj pomorskoj nesreći posljednjih desetljeća, koja se dogodila u dubrovačkom akvatoriju, o sudaru gumenjaka s radnicima ‘Bowe’ i broda ‘Danče’ Lučke kapetanije. U gumenjaku je bilo devet putnika, od kojih su dvojica preživjeli nesreću, pronađena su te identificirana tijela pet žrtava nesreće, a dvojica se još uvijek smatraju nestalima.
Postoji osnovana sumnja da je 40-godišnjak 25. travnja 2017. oko 21,20 sati u akvatoriju Koločepskog kanala (u blizini otoka Šipana) kao zapovjednik broda upravljao motornim brodom “Danče” Lučke kapetanije u Dubrovniku, krećući se iz smjera Luke Dubrovnik prema otoku Mljetu, te; suprotno odredbama čl. 149. Pomorskog zakonika, čl. 6. u svezi čl. 79. Pravilnika o uvjetima i načinu održavanju reda u lukama i na ostalim dijelovima unutarnjih morskih voda i teritorijalnog mora Republike Hrvatske i čl. 9. st. 1. t. 1a, t. 1e, t.2a, t.2c i t.2d i čl. 10. Pravilnika o sigurnosti pomorske plovidbe u unutarnjim morskim vodama i teritorijalnom moru Republike Hrvatske te načinu i uvjetima obavljanja nadzora i upravljanja pomorskim prometom; nije poduzeo sve radnje potrebne za sigurnost plovidbe.
Osnovano se sumnja da nije vizualno i putem instrumenata na plovilu procijenio rizik sudara s drugim plovilom i nije brodom upravljao takvom sigurnosnom brzinom da bi mogao poduzeti pravilnu i djelotvornu radnju za izbjegavanje sudara, s obzirom na slabu vidljivost zbog noćnih uvjeta plovidbe, jakog jugoistočnog vjetra i valova te karakteristika i ograničenja radarskog sustava motornog broda “Danče” i učinka stanja mora na radarsko otkrivanje i postojanje mogućnosti da mali brodovi ne budu otkriveni radarom na odgovarajućem dometu, olako smatrajući da takvom plovidbom neće izazvati opasnost za život i tijela ljudi i druge plovne objekte.
Uslijed navedenog, osnovano se sumnja da nije na vrijeme primijetio gliser-gumenjak (marke BWA 19, reg. oznake 690DB) koji nije imao nikakvu svjetlosnu signalizaciju i kojim je, iz smjera mjesta Suđurađ na otoku Šipanu u smjeru mjesta Brsečine upravljao državljanin Republike Hrvatske (1972.) i na kojem su kao putnici bili hrvatski državljani (1963., 1959., 1959, 1962., 1978., 1994., 1990. i 1980.), pa je došlo do udara prednjeg dijela motornog broda “Danče” u desni bočni dio glisera-gumenjaka.
Uslijed udara su na gliseru-gumenjaku nastala znatna oštećenja te je došlo do ozljeđivanja osoba koje su bile na gliseru-gumenjaku, pa su hrvatski državljani (1972., 1962., 1978.) zadobili teške tjelesne ozljede, kao i hrvatske državljanke (1959., 1994.), a svi su preminuli odmah nakon nesreće. Jedan je hrvatski državljanin (1963.) zadobio tešku tjelesnu ozljedu, a drugi (1959.) tjelesne ozljede dok je dvoje hrvatskih državljana (1990. i 1980.) palo s glisera-gumenjaka u more i nisu još pronađeni.