O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

DNV GL je proveo svoje prvo offshore istraživanje pomoću dronova

DNV GL proveo je svoje prvo offshore istraživanje na moru pomoću drona na polu-uronjivom brodu „Safe Scandinavia“ u Sjevernom moru.

Ovaj 25.383 bruto tonski support vessel(TSV) u vlasništvu je tvrtke Prosafe, koja opskrbljuje Statiol-ove operacije bušenja u blizini Norveške obale.

Koristeći dronove opremljene s kamerama, njihovi piloti iz DNV GL provjerili su cjevovode i spojeve broda sa nosačima kao dio istraživanja.

„Istraživanje dronovima nam omogućilo značajnu uštedu vremena i novca. Obično bi ovakva vrsta istraživanja trajala par dana i izazvala zastoj u poslovanju naših klijenata. Istraživanje dronom trajalo je svega nekoliko sati i polučilo je jednake rezultate.“ , komentirao je Ian Young,glavni operativni direktor tvrtke Prosafe.

„Ovo je bila izvrsna prilika za dokazivanje sposobnosti naših dronova da provjerimo stanje udaljenih vanjskih komponenti u izazovnim offshore uvjetima. Inspekcija je zahtijevala da polu-uronjivi brod  izbaci balastne vode, a zatim smo letjeli oko 25 metara ispod glavne palube kako bi provjerili stanje cjevovoda i njihove spojeve sa nosačima TSV-a. S brzinama vjetra od oko 15 čvorova, ovo je jako dobro prošlo a istraživanje je pokazalo da cjevovodi i njihovi spojevi u dobrom stanju“, objasnio je Cezary Galinski, voditelj projekta.

Inspekcija prostora na brodovima i offshore jedinicama može biti i skupa i dugotrajna, pa čak  u nekim slučajevima i potencijalno opasna. Korištenje dronova za vizualno provjeravanje stanja udaljenih strukturnih komponenti može značajno smanjiti vrijeme ispitivanja i troškove postavljanja, dok istodobno poboljšava sigurnost, kažu u DNV GL-u.

DNV GL proveo je svoje prvo offshore istraživanje na moru pomoću drona na polu-uronjivom brodu „Safe Scandinavia“ u Sjevernom moru.

Ovaj 25.383 bruto tonski support vessel(TSV) u vlasništvu je tvrtke Prosafe, koja opskrbljuje Statiol-ove operacije bušenja u blizini Norveške obale.

Koristeći dronove opremljene s kamerama, njihovi piloti iz DNV GL provjerili su cjevovode i spojeve broda sa nosačima kao dio istraživanja.

„Istraživanje dronovima nam omogućilo značajnu uštedu vremena i novca. Obično bi ovakva vrsta istraživanja trajala par dana i izazvala zastoj u poslovanju naših klijenata. Istraživanje dronom trajalo je svega nekoliko sati i polučilo je jednake rezultate.“ , komentirao je Ian Young,glavni operativni direktor tvrtke Prosafe.

„Ovo je bila izvrsna prilika za dokazivanje sposobnosti naših dronova da provjerimo stanje udaljenih vanjskih komponenti u izazovnim offshore uvjetima. Inspekcija je zahtijevala da polu-uronjivi brod  izbaci balastne vode, a zatim smo letjeli oko 25 metara ispod glavne palube kako bi provjerili stanje cjevovoda i njihove spojeve sa nosačima TSV-a. S brzinama vjetra od oko 15 čvorova, ovo je jako dobro prošlo a istraživanje je pokazalo da cjevovodi i njihovi spojevi u dobrom stanju“, objasnio je Cezary Galinski, voditelj projekta.

Inspekcija prostora na brodovima i offshore jedinicama može biti i skupa i dugotrajna, pa čak  u nekim slučajevima i potencijalno opasna. Korištenje dronova za vizualno provjeravanje stanja udaljenih strukturnih komponenti može značajno smanjiti vrijeme ispitivanja i troškove postavljanja, dok istodobno poboljšava sigurnost, kažu u DNV GL-u.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here