O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“Frankopan” se vratio u zadarsku flotu

Foto: privatni album

Tankerska plovidba je u petak ujutro, u 9,45 sati po našem vremenu, preuzela jedan od dva velika aframax tankera što ih za zadarskog brodara gradi korejsko brodogradilište Sungdong Shipbuilding&Marine Engineering Co., Ltd. Radi se o tankeru “Frankopan” vrijednom 52 milijuna dolara sa 114.000 tona nosivosti kojemu je kuma bila Vlatka Paša Bašić, unuka legendarnog direktora Tankerske plovidbe Ivana Paše.

Ugovori o novogradnjama potpisani su tijekom 2015. godine i stupili su na snagu u siječnju 2016. godine. Radi se o dva Aframax tankera koji su opremljeni za plovidbu u ledu s notacijom klase za led 1C.Po ugovoru potpisanom prošle godine isporuka prvog tankera trebala se dogoditi u kolovozu ove godine, dok je isporuka drugog aframax tankera predviđena do kraja listopada. Taj drugi brod trebao bi dobiti ime “Rava”, a i njegova je vrijednost 52 milijuna dolara, što znači da je s korejskim brodogradilištem Tankerska privela kraju posao od čak 104. milijuna dolara.

Odluku o gradnji brodova u Koreji, u Tankerskoj su objasnili činjenicom da je u Hrvatskoj od ulaska u EU onemogućena gradnja brodova uz državnu potporu, što je ranije bio uobičajeni standard. Zbog toga hrvatska brodogradilišta nisu mogla ponuditi konkurentnu cijenu prilikom narudžbe. Tankerska je 2015. godine prodala “Alan Veliki”, jedan od svojih tankera, jer menadžment ni u jednom trenutku ne želi biti isključiv kada je riječ o eventualnoj prodaji postojećih ili kupnji novih brodova već je neophodno kontinuirano “osluškivati tržište” i ocjenjivati povoljan trenutak u biznisu kojega povremeno obilježe nagle oscilacije.

Kapetan najnovije prinove u floti Tankerske plovidbe je Robert Dorkin, upravitelj stroja je Joško Barin, a novi je brod u ponedjeljak iz Koreje krenuo na svoje prvo putovanje i to za Zapadnu Afriku. Na primopredaji su u ime Tankerske plovidbe bili Nikola Koščica, Ivica Pijaca, Joško Markov i Dijana Jerolimov.

-Idemo u željenom pravcu povratka našem core biznisu, a s tim drugim aframax tankerom imat ćemo četiri takva broda. Mada je ovo biznis, pa emocije valja ostaviti po strani, moram kazati da mi je jako drago što smo ovaj tanker nazvali “Frankopan”, jer smo u svojoj floti već imali tanker s tim imenom, izjavio nam je direktor Tankerske plovidbe Mario Pavić.

Svojedobno je kod prodaje nekadašnjeg tankera istog imena, zabilježen rijedak “emotivni trenutak”. Cijela posada bivšeg “Frankopana” fotografirala se ispred broda s velikim natpisom “Zbogom Frankopane, hvala ti!”, pa nitko u Tankerskoj plovidbi nije imao nikakvu dilemu oko imena novog broda u petak preuzetog u Koreji!

“Frankopan” se vratio!

Foto: privatni album

Tankerska plovidba je u petak ujutro, u 9,45 sati po našem vremenu, preuzela jedan od dva velika aframax tankera što ih za zadarskog brodara gradi korejsko brodogradilište Sungdong Shipbuilding&Marine Engineering Co., Ltd. Radi se o tankeru “Frankopan” vrijednom 52 milijuna dolara sa 114.000 tona nosivosti kojemu je kuma bila Vlatka Paša Bašić, unuka legendarnog direktora Tankerske plovidbe Ivana Paše.

Ugovori o novogradnjama potpisani su tijekom 2015. godine i stupili su na snagu u siječnju 2016. godine. Radi se o dva Aframax tankera koji su opremljeni za plovidbu u ledu s notacijom klase za led 1C.Po ugovoru potpisanom prošle godine isporuka prvog tankera trebala se dogoditi u kolovozu ove godine, dok je isporuka drugog aframax tankera predviđena do kraja listopada. Taj drugi brod trebao bi dobiti ime “Rava”, a i njegova je vrijednost 52 milijuna dolara, što znači da je s korejskim brodogradilištem Tankerska privela kraju posao od čak 104. milijuna dolara.

Odluku o gradnji brodova u Koreji, u Tankerskoj su objasnili činjenicom da je u Hrvatskoj od ulaska u EU onemogućena gradnja brodova uz državnu potporu, što je ranije bio uobičajeni standard. Zbog toga hrvatska brodogradilišta nisu mogla ponuditi konkurentnu cijenu prilikom narudžbe. Tankerska je 2015. godine prodala “Alan Veliki”, jedan od svojih tankera, jer menadžment ni u jednom trenutku ne želi biti isključiv kada je riječ o eventualnoj prodaji postojećih ili kupnji novih brodova već je neophodno kontinuirano “osluškivati tržište” i ocjenjivati povoljan trenutak u biznisu kojega povremeno obilježe nagle oscilacije.

Kapetan najnovije prinove u floti Tankerske plovidbe je Robert Dorkin, upravitelj stroja je Joško Barin, a novi je brod u ponedjeljak iz Koreje krenuo na svoje prvo putovanje i to za Zapadnu Afriku. Na primopredaji su u ime Tankerske plovidbe bili Nikola Koščica, Ivica Pijaca, Joško Markov i Dijana Jerolimov.

-Idemo u željenom pravcu povratka našem core biznisu, a s tim drugim aframax tankerom imat ćemo četiri takva broda. Mada je ovo biznis, pa emocije valja ostaviti po strani, moram kazati da mi je jako drago što smo ovaj tanker nazvali “Frankopan”, jer smo u svojoj floti već imali tanker s tim imenom, izjavio nam je direktor Tankerske plovidbe Mario Pavić.

Svojedobno je kod prodaje nekadašnjeg tankera istog imena, zabilježen rijedak “emotivni trenutak”. Cijela posada bivšeg “Frankopana” fotografirala se ispred broda s velikim natpisom “Zbogom Frankopane, hvala ti!”, pa nitko u Tankerskoj plovidbi nije imao nikakvu dilemu oko imena novog broda u petak preuzetog u Koreji!

“Frankopan” se vratio!