Djahazi čamci stoljećima su bili jedino prijevozno sredstvo za stanovnike Komora, način komuniciranja s obližnjim zemljama u Mozambičkom kanalu i stvaranje novih poslovnih odnosa. U modernim vremenima ovi tradicionalni čamci koristili su se za transport brodskih kontejnera do glavnog grada Komora, luke Moroni.
Iako su stoljećima bili jedan od glavnih izvora prihoda lokalnog gospodarstva te otočne države u južnoj Africi, predsjednik je 2006. godine zabranio njihovo korištenje, a sve u cilju modernizacije luke. Tom je zabranom prekinuta duga tradicija komorskih lučkih radnika i njihovog prijevoza roba na otok.
Talijanski umjetnik Paolo W. Tamburella je 2008. godine, potaknut zanimljivom pričom o ovom drevnim čamcima, odlučio otputovati na Komore kako bi razjasnio što se dogodilo s ljudima i njihovim tradicionalnim djahazi brodovima.
Otkrio je da su djahazi brodovi napušteni u luci te da su potonuli u moru.
Iduće godine Tamburella je po drugi put otišao na Komore kako bi uz pomoć petorice lučkih radnika obnovio jedan od ovih iznimnih plovila. Trud i volja koju su uložili u obnovu tradicijskog čamca nije bila uzalud. Naime, talijanski je umjetnik odlučio plovilo predstaviti na 53. umjetničkom bijenalu u Veneciji i po prvi puta javnosti predstaviti otočnu državu Komori.
Za tu je priliku djahazi čamac podijeljen na pola, spremljen u kontejner dužine 12 metara i transportiran od luke Moroni do Venecije gdje je ponovno sastavljen i položen u more.
Za vrijeme održavanja Biennala, čamac je korišten kao plutajuća pozornica na kojoj su lučki radnici izvodili tradicionalne pjesme Komora i pozdravljali javnost.