O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Grčki brodari prkose krizi

Dok se dug Grčke penje u astronomske visine, ukupna nosivost grčkih tankera za prijevoz sirove nafte raste iz godine u godinu. Godine 2007. grčki su tankeri za prijevoz sirove nafte činili 17,4 posto ukupne svjetske nosivosti spomenutih tankera, da bi početkom ove godine taj udjel porastao na 19,6 posto. Riječ je o 417 tankera za prijevoz sirove nafte ukupne nosivosti 67,2 milijuna tona, prosječne nosivosti po brodu 161.000 tona. Samo pet najvećih grčkih brodara ima u svojoj floti čak 40 posto tankera za prijevoz sirove nafte i još šest posto u gradnji. U 99 posto slučajeva grčki tankeri za prijevoz sirove nafte uplovljavaju u strane luke. Po nosivosti najomiljenija destinacija im je Srednji istok (13,2%), slijede Daleki istok (9,4%), Meksički zaljev (8,7%), područje južne Europe (8,4%), atlantski dio Južne Amerike (7%), zapadna Afrika (6,8%), Crno more (5,1%), Kina (4,9%), područje sjeverne Europe (4,3%), Skandinavija i Baltik (4,2 %)…

Brodarski danak krizi Dok u svjetskoj nosivosti tankera za prijevoz sirove nafte grčki tankeri čine gotovo petinu, u svjetskoj nosivosti tankera za prijevoz naftnih derivata Grci sudjeluju s više od šestine. Godine 2007. taj je udjel bio 15,5 posto, dvije godine kasnije više od 19 posto, a danas je 16,1 posto. Riječ je o 272 tankera za prijevoz naftnih derivata ukupne nosivosti 12,5 milijuna tona, prosječne nosivosti po brodu 46.000 tona.Samo pet najvećih grčkih brodara ima u svojoj floti čak 38 posto tankera za prijevoz naftnih derivata. U 20 posto slučajeva grčki tankeri za prijevoz naftnih derivata uplovljavaju u grčke luke, a u 80 posto slučajeva u strane. No, kad je riječ o nosivosti, u grčke luke grčki tankeri za prijevoz naftnih derivata uplovljavaju u 2,5 posto slučajeva, a u 97,5 posto slučajeva u strane luke. Po nosivosti im je najomiljenija destinacija područje zapadne obale Južne Amerike (14,6%), Meksički zaljev (9,4%), područje južne Europe (8%), Daleki istok (7,6%), Srednji istok (6,5%), Centralna Amerika (5,9%), područje Kariba (5%), područje sjeverne Europe (4,2%), istočna obala SAD-a (4%), Indija (3,6 %)… Najbolji opis grčkih brodara daje opis jednoga od njih. Kompanija Tsakos Energy Navigation osnovana je 1993. i do 2011. bilježila je neprestanu zaradu. U posljednjih joj je deset godina neto zarada prešla milijardu dolara.
poslovni.hr

Dok se dug Grčke penje u astronomske visine, ukupna nosivost grčkih tankera za prijevoz sirove nafte raste iz godine u godinu. Godine 2007. grčki su tankeri za prijevoz sirove nafte činili 17,4 posto ukupne svjetske nosivosti spomenutih tankera, da bi početkom ove godine taj udjel porastao na 19,6 posto. Riječ je o 417 tankera za prijevoz sirove nafte ukupne nosivosti 67,2 milijuna tona, prosječne nosivosti po brodu 161.000 tona. Samo pet najvećih grčkih brodara ima u svojoj floti čak 40 posto tankera za prijevoz sirove nafte i još šest posto u gradnji. U 99 posto slučajeva grčki tankeri za prijevoz sirove nafte uplovljavaju u strane luke. Po nosivosti najomiljenija destinacija im je Srednji istok (13,2%), slijede Daleki istok (9,4%), Meksički zaljev (8,7%), područje južne Europe (8,4%), atlantski dio Južne Amerike (7%), zapadna Afrika (6,8%), Crno more (5,1%), Kina (4,9%), područje sjeverne Europe (4,3%), Skandinavija i Baltik (4,2 %)…

Brodarski danak krizi Dok u svjetskoj nosivosti tankera za prijevoz sirove nafte grčki tankeri čine gotovo petinu, u svjetskoj nosivosti tankera za prijevoz naftnih derivata Grci sudjeluju s više od šestine. Godine 2007. taj je udjel bio 15,5 posto, dvije godine kasnije više od 19 posto, a danas je 16,1 posto. Riječ je o 272 tankera za prijevoz naftnih derivata ukupne nosivosti 12,5 milijuna tona, prosječne nosivosti po brodu 46.000 tona.Samo pet najvećih grčkih brodara ima u svojoj floti čak 38 posto tankera za prijevoz naftnih derivata. U 20 posto slučajeva grčki tankeri za prijevoz naftnih derivata uplovljavaju u grčke luke, a u 80 posto slučajeva u strane. No, kad je riječ o nosivosti, u grčke luke grčki tankeri za prijevoz naftnih derivata uplovljavaju u 2,5 posto slučajeva, a u 97,5 posto slučajeva u strane luke. Po nosivosti im je najomiljenija destinacija područje zapadne obale Južne Amerike (14,6%), Meksički zaljev (9,4%), područje južne Europe (8%), Daleki istok (7,6%), Srednji istok (6,5%), Centralna Amerika (5,9%), područje Kariba (5%), područje sjeverne Europe (4,2%), istočna obala SAD-a (4%), Indija (3,6 %)… Najbolji opis grčkih brodara daje opis jednoga od njih. Kompanija Tsakos Energy Navigation osnovana je 1993. i do 2011. bilježila je neprestanu zaradu. U posljednjih joj je deset godina neto zarada prešla milijardu dolara.
poslovni.hr

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here