O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hrvat prvi časnik palube na jednom od najvećih cruisera

Prije nešto više od mjesec dana u našoj Pomorskoj večeri gostovao je mladi pomorac iz Vrsi Marko Tkalčec, koji trenutno kao 1. časnik palube plovi na jednom od najvećih putničkih brodova današnjice “Norwegian Bliss”, javlja Radio Zadar.

Marka smo “uhvatili” na plovidbi od Los Angelesa prema Aljasci, gdje će ovo proljeće i ljeto krstariti najnoviji brod u floti Norwegian Crise Linea. Brod je najnoviji i izišao je prije nekoliko dana. Čudo tehnologije i izgrađen po najvišim ekološkim standardima. Ima 20 paluba, 333 metra dužine i 80 000 konjskih snaga. Na brodu je 1700 članova posade i 5000 putnika, što je ukupno nešto manje od 7000 osoba. Homeport će nam biti Seattle i ovo ljeto ćemo provesti na Aljasci. Nekidan smo prošli kroz Panamski kanal kao najveci putnički brod koji je prošao tim kanalom. A osjećam istodobno ponos ali i veliku odgovornost biti odgovoran na ovakvom brodu, kratko je izjavio Marko za Radio Zadar poslavši i nekoliko dojmljivih fotografija plovećeg grada. Izrazio je želju jednom s plovećim ljepotanom uploviti i u neku od hrvatskih luka, naravno, najradije u zadarsku Gaženicu.

Gradnja broda počela je u listopadu 2016. godine u njemačkom brodogradilištu Meyer Werft u Papenburgu, a brod je vlasniku isporučen potkraj travnja ove godine. Jedini je cruiser na svijetu koji ima i F1-carting stazu.

Prije nešto više od mjesec dana u našoj Pomorskoj večeri gostovao je mladi pomorac iz Vrsi Marko Tkalčec, koji trenutno kao 1. časnik palube plovi na jednom od najvećih putničkih brodova današnjice “Norwegian Bliss”, javlja Radio Zadar.

Marka smo “uhvatili” na plovidbi od Los Angelesa prema Aljasci, gdje će ovo proljeće i ljeto krstariti najnoviji brod u floti Norwegian Crise Linea. Brod je najnoviji i izišao je prije nekoliko dana. Čudo tehnologije i izgrađen po najvišim ekološkim standardima. Ima 20 paluba, 333 metra dužine i 80 000 konjskih snaga. Na brodu je 1700 članova posade i 5000 putnika, što je ukupno nešto manje od 7000 osoba. Homeport će nam biti Seattle i ovo ljeto ćemo provesti na Aljasci. Nekidan smo prošli kroz Panamski kanal kao najveci putnički brod koji je prošao tim kanalom. A osjećam istodobno ponos ali i veliku odgovornost biti odgovoran na ovakvom brodu, kratko je izjavio Marko za Radio Zadar poslavši i nekoliko dojmljivih fotografija plovećeg grada. Izrazio je želju jednom s plovećim ljepotanom uploviti i u neku od hrvatskih luka, naravno, najradije u zadarsku Gaženicu.

Gradnja broda počela je u listopadu 2016. godine u njemačkom brodogradilištu Meyer Werft u Papenburgu, a brod je vlasniku isporučen potkraj travnja ove godine. Jedini je cruiser na svijetu koji ima i F1-carting stazu.