O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Proizveli jedinstveni brodski motor, a nemaju za plaće

Kako su naveli iz tvornice, riječ je o prvom takvom procesu u svijetu, a radi se u nazočnosti predstavnika švicarske tvrtke Wartsila i glavnih svjetskih registarskih društava. Odgovarajući na novinarska pitanja o stanju tvrtke, predsjednik Uprave Tvornice motora i dizalica 3. maj Hrvoje Južnić izjavio je da su naručitelji otkazali puno narudžba zbog krize, da je tvornica još 2009. izgubila sedam već ugovorenih poslova za korejsko i vijetnamsko tržište, što je njena godišnja proizvodnja, te da nakon toga nije bilo novih ugovora kojima bi se prevladali problemi.

Dodao je iste ili slične probleme sa zaposlenošću imaju i druge tvornice motora u Hrvatskoj. Ocijenio je da je razumljivo što su radnici zabrinuti za opstanak tvornice dodavši da Uprava pokušava naći rješenje s novim poslovima jer da je razvidno da će potražnja za motorima biti sve manja. Južnić smatra da tvornica ima budućnost te da ima zainteresiranih za njenu zasebnu privatizaciju. Naveo je da je dio radnika tvornice na čekanju, ali da je to uobičajeno, te je dodao da se može očekivati da će se sljedećih mjeseci zbog manjka posla još ljudi uputiti na čekanje.

Predsjednik Uprave tvornice Hrvoje Južnić tvrdi da se pokušavaju okrenuti drugim proizvodima, piše Novi list, kao što je proizvodnja radne opreme za offshore, ali ne ide lako. Kada bi sada i ugovorili nove poslove, priznali su jučer u mendžmentu tvornice, idućih nekoliko mjeseci i dalje ne bi mogli bez financijske pomoći Grupe odnosno Brodogradilišta 3. maj. Drugim riječima, iz ‘3.maja’ i dalje će morati transferirati novac da bi 365 ‘midovaca’ dobilo svoje plaće. Premda je MiD jedina Wärtsilinä tvornica brodskih motora u Europi, po čijoj licenci rade, potražnja za sporohodnim dvokatnim motoroma izuzetno je loša, baš kao što je i s narudžbama novih brodova u koje se ugrađuju, a čiji se naručitelji ionako okreću ka jeftinijem Dalekom istoku. Lani su u Turskoj nudili 52 brodska motora, ali nijedan nije ‘prošao’.

poslovni.hr

Kako su naveli iz tvornice, riječ je o prvom takvom procesu u svijetu, a radi se u nazočnosti predstavnika švicarske tvrtke Wartsila i glavnih svjetskih registarskih društava. Odgovarajući na novinarska pitanja o stanju tvrtke, predsjednik Uprave Tvornice motora i dizalica 3. maj Hrvoje Južnić izjavio je da su naručitelji otkazali puno narudžba zbog krize, da je tvornica još 2009. izgubila sedam već ugovorenih poslova za korejsko i vijetnamsko tržište, što je njena godišnja proizvodnja, te da nakon toga nije bilo novih ugovora kojima bi se prevladali problemi.

Dodao je iste ili slične probleme sa zaposlenošću imaju i druge tvornice motora u Hrvatskoj. Ocijenio je da je razumljivo što su radnici zabrinuti za opstanak tvornice dodavši da Uprava pokušava naći rješenje s novim poslovima jer da je razvidno da će potražnja za motorima biti sve manja. Južnić smatra da tvornica ima budućnost te da ima zainteresiranih za njenu zasebnu privatizaciju. Naveo je da je dio radnika tvornice na čekanju, ali da je to uobičajeno, te je dodao da se može očekivati da će se sljedećih mjeseci zbog manjka posla još ljudi uputiti na čekanje.

Predsjednik Uprave tvornice Hrvoje Južnić tvrdi da se pokušavaju okrenuti drugim proizvodima, piše Novi list, kao što je proizvodnja radne opreme za offshore, ali ne ide lako. Kada bi sada i ugovorili nove poslove, priznali su jučer u mendžmentu tvornice, idućih nekoliko mjeseci i dalje ne bi mogli bez financijske pomoći Grupe odnosno Brodogradilišta 3. maj. Drugim riječima, iz ‘3.maja’ i dalje će morati transferirati novac da bi 365 ‘midovaca’ dobilo svoje plaće. Premda je MiD jedina Wärtsilinä tvornica brodskih motora u Europi, po čijoj licenci rade, potražnja za sporohodnim dvokatnim motoroma izuzetno je loša, baš kao što je i s narudžbama novih brodova u koje se ugrađuju, a čiji se naručitelji ionako okreću ka jeftinijem Dalekom istoku. Lani su u Turskoj nudili 52 brodska motora, ali nijedan nije ‘prošao’.

poslovni.hr

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here