O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Borba za prodaju

Supramax je nekad bio jedan od najlakših brodova za prodaju na polovnim tržištima, no situacija više nije takva.

Uzmimo za primjer stanje 2009. godine izgrađenog “Bulk Chile” u vlasništvu Hisafuku Kisen. Brod od 55.000 DWT izgrađen u brodogradilištu Kawasaki upravo je povučen iz prodaje nakon što su stigle ponude od oko 10 milijuna dolara, što je znatno niža cijena od 10,8 milijuna dolara koju VesselsValue ima za ovaj brod.

Prije nekoliko tjedana objavljeno je da je Eastern Pacific Shipping pod nadzorom Idana Ofea, prodao brod izgrađen u brodogradilištu Imabari, “Bridgegate” (2010) od 53.000 DWT za 10 milijuna dolara, što je manja cijena u odnosu na cijenu od 11,54 milijuna dolara koju je VesselsValue predložio za brod.

Grčki Soloi također je početkom veljače prodao “Mariju”. Taj je brod sada preimenovan u “Xin Hai Tong 17”. Brod koji je sagradio Jinling koštao je 8,95 milijuna dolara, nešto manje od cijene koju je predložio VesselsValue odnosono 9,38 milijuna dolara.

Supramax je nekad bio jedan od najlakših brodova za prodaju na polovnim tržištima, no situacija više nije takva.

Uzmimo za primjer stanje 2009. godine izgrađenog “Bulk Chile” u vlasništvu Hisafuku Kisen. Brod od 55.000 DWT izgrađen u brodogradilištu Kawasaki upravo je povučen iz prodaje nakon što su stigle ponude od oko 10 milijuna dolara, što je znatno niža cijena od 10,8 milijuna dolara koju VesselsValue ima za ovaj brod.

Prije nekoliko tjedana objavljeno je da je Eastern Pacific Shipping pod nadzorom Idana Ofea, prodao brod izgrađen u brodogradilištu Imabari, “Bridgegate” (2010) od 53.000 DWT za 10 milijuna dolara, što je manja cijena u odnosu na cijenu od 11,54 milijuna dolara koju je VesselsValue predložio za brod.

Grčki Soloi također je početkom veljače prodao “Mariju”. Taj je brod sada preimenovan u “Xin Hai Tong 17”. Brod koji je sagradio Jinling koštao je 8,95 milijuna dolara, nešto manje od cijene koju je predložio VesselsValue odnosono 9,38 milijuna dolara.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here