O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Lansiran prvi singapurski LNG bunkering brod

Prvi singapurski LNG bunkering brod lansiran je u Kini, u brodogradilištu Keppel Nantong. Brod se gradi za FueLNG, zajedničko ulaganje između Keppel Offshore & Marine i Shell Eastern.

Brod se pridružuje sve većem broju LNG bunkering brodova širom svijeta. Početkom 2019. u svijetu je bilo samo šest brodova te vrste. Godinu dana kasnije, taj se broj udvostručio, pri čemu je gotovo 30 dodatnih brodova u izgradnji kako bi se zadovoljila rastuća svjetska potražnja za LNG-om kao pomorskim gorivom.

Izgradnja singapurskog 7.500 m3 LNG bunkering broda napreduje prema rasporedu, a završetak izgradnje se očekuje u četvrtom tromjesečju 2020. godine.

Brod, koji se može pokretati i na LNG i na MDO (marine diesel oil), trenutno se gradi prema MTD 7500U LNG dizajnu, razvijenom u Keppel O&M, Keppel Marine i Deepwater Technology.

Ključne karakteristike broda uključuju visoku upravljivost, što će omogućiti bunkering bez pomoći tegljača i kompatibilnost sa širokim rasponom plovila.

Pomorska i lučka uprava Singapura poduzima niz inicijativa za povećanje usvajanja LNG-a kao pomorskog goriva, olakšavajući rast Singapura kao globalnog centra za LNG bunkering.

Širenje Singapurske LNG bunkering infrastrukture bi trebalo stvoriti i više prilika u susjednim sektorima u regiji, uključujući projektiranje, izgradnju i popravak brodova, kao i na trgovanje LNG-om.

Prvi singapurski LNG bunkering brod lansiran je u Kini, u brodogradilištu Keppel Nantong. Brod se gradi za FueLNG, zajedničko ulaganje između Keppel Offshore & Marine i Shell Eastern.

Brod se pridružuje sve većem broju LNG bunkering brodova širom svijeta. Početkom 2019. u svijetu je bilo samo šest brodova te vrste. Godinu dana kasnije, taj se broj udvostručio, pri čemu je gotovo 30 dodatnih brodova u izgradnji kako bi se zadovoljila rastuća svjetska potražnja za LNG-om kao pomorskim gorivom.

Izgradnja singapurskog 7.500 m3 LNG bunkering broda napreduje prema rasporedu, a završetak izgradnje se očekuje u četvrtom tromjesečju 2020. godine.

Brod, koji se može pokretati i na LNG i na MDO (marine diesel oil), trenutno se gradi prema MTD 7500U LNG dizajnu, razvijenom u Keppel O&M, Keppel Marine i Deepwater Technology.

Ključne karakteristike broda uključuju visoku upravljivost, što će omogućiti bunkering bez pomoći tegljača i kompatibilnost sa širokim rasponom plovila.

Pomorska i lučka uprava Singapura poduzima niz inicijativa za povećanje usvajanja LNG-a kao pomorskog goriva, olakšavajući rast Singapura kao globalnog centra za LNG bunkering.

Širenje Singapurske LNG bunkering infrastrukture bi trebalo stvoriti i više prilika u susjednim sektorima u regiji, uključujući projektiranje, izgradnju i popravak brodova, kao i na trgovanje LNG-om.

HTML Code here
HTML Code here