O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Vjerovnici preporučili Vladi: ‘Nauta Lamjana’ riječkom ‘M-inženjeringu’!

Glavni vjerovnici Nauta Lamjane u stečaju predvođeni Erste bankom opredijelili su se na ročištu u četvrtak za ponudu riječkog M-inženjeringa kao najpovoljniju za koju će od Vlade RH biti zatražena suglasnost kao potkoncesionara za preuzimanje škvera na Ugljanu.

Ovo je odlučeno s 91,9 posto glasova, s tim da Erste banka sama raspolaže s 82,8 posto, a za ovakvo rješenje bili su još vjerovnici Adrija AG, Odmarališta IO Adrija (tvrtke iz sustava Jupiter Adrije s tim da je IO Adrija podnijela zahtjev za pokretanje stečaja zbog duga od 180 tisuća kuna), zatim Heres Ugljan, Istra benz, Model Auto, te bivši direktor Dražen Špinderk, te zaposlenici Marija Smud, Josipa Kardum i Jakov Novaković.

Ostali bivši zaposlenici, njih šesdesetak, koji su također bili na ročištu, nisu bili ni za jednu od dopunjenih ponuda pa čak ni za onu od brodogradilišta Viktor Lenac koja je prije izgledala najpovoljnija.

– Lenac je na koncu najavio mogućnost zapošljavanja samo 18 bivših zaposlenika. U ovoj fazi radnici će biti suzdržani, od Vlade i nadležnog ministarstva će tražiti da se zaštiti proizvodnja i maksimalni broj radnih mjesta, rekao je pravni zastupnik SSH Vedran Uranija koji je zajedno sa sindikalnim povjerenikom Marijom Koštom zastupao radnike.

Vjerovnici su u startu odbacili ponudu dviju kaljskih ribarskih zadruga Sloga i Omega 3 jer nisu još registrirane za brodoremnontnu djelatnost, ponuda zadarske Jote d.o.o. (za koju je jedino bilo Ministarstvo financija) odbačena je jer nudi samo preuzimanje potraživanja i ne nudi naknadu za pokretnine. Razlog neuzimanja u obzir ponude Duška Polovine i partnera nije obrazložena, a ovaj je primijetio kako se predlaže M-inženjering, tvrtka bez boniteta čija je tvrtku kćer Navi-marina ostala dužna Nauti Lamjana preko 200 tisuća kuna.

S tom ocjenom se složio i Mario Košta uz napomenu da bi u slučaju da je Navi-marina platila svoj dug ne bi bilo razloga za pokretanje stečaja.

Sada je na Vladi RH da odluči hoće li prihvatiti prijedlog vjerovnika za potkoncesiju, s tim da je odgođen postupak unovčavanja imovine prodajom iz stečajne mase jer Erste banka provodi i postupak ovrhe.

M-inženjering ima samo jednog zaposlenog

M-inženjering je istina registriana za brodograđevnu djelatnost, prema ponudi najavljuje proizvodnju broda za potrebe zagrebačkog Viadukta, pet ribarskih brodova, remont brodova. Na istoj adresi u Rijeci je i sjedište Navi-marine koja je ostala Nauti dužna, a osnivač je također Mirela Marin. M-inženjering predviđa zapošljavanje radnika koji imaju tražene kvalifikacije, a to znači da može uzeti samo nekolicinu od onih koji su u vrijeme proglašenja stečaja bili u škveru.

Erste banka davala kredite Jupiter Adriji

-Svi koji su nas bacili za stečaj su bili za M-inženjering. Erste banka nije nikada davala kredite Nauti Lamjani nego našem vlasniku Jupiter Adriji koji je tim novcima kupio Hotel Preko, teren Dajla u Istri i druge stvari, a kao jamstvo za kredite su bili tereni u vlasništvu Nauta Lamjane. Za sve to ćemo podnijeti prijave i vjerujemo da će Ministarstvo prometa imati u vidu da je osnovno sačuvati djelatnost i radna mjesta, najavio je Mario Košta.

slobodnadalmacija.hr

Glavni vjerovnici Nauta Lamjane u stečaju predvođeni Erste bankom opredijelili su se na ročištu u četvrtak za ponudu riječkog M-inženjeringa kao najpovoljniju za koju će od Vlade RH biti zatražena suglasnost kao potkoncesionara za preuzimanje škvera na Ugljanu.

Ovo je odlučeno s 91,9 posto glasova, s tim da Erste banka sama raspolaže s 82,8 posto, a za ovakvo rješenje bili su još vjerovnici Adrija AG, Odmarališta IO Adrija (tvrtke iz sustava Jupiter Adrije s tim da je IO Adrija podnijela zahtjev za pokretanje stečaja zbog duga od 180 tisuća kuna), zatim Heres Ugljan, Istra benz, Model Auto, te bivši direktor Dražen Špinderk, te zaposlenici Marija Smud, Josipa Kardum i Jakov Novaković.

Ostali bivši zaposlenici, njih šesdesetak, koji su također bili na ročištu, nisu bili ni za jednu od dopunjenih ponuda pa čak ni za onu od brodogradilišta Viktor Lenac koja je prije izgledala najpovoljnija.

– Lenac je na koncu najavio mogućnost zapošljavanja samo 18 bivših zaposlenika. U ovoj fazi radnici će biti suzdržani, od Vlade i nadležnog ministarstva će tražiti da se zaštiti proizvodnja i maksimalni broj radnih mjesta, rekao je pravni zastupnik SSH Vedran Uranija koji je zajedno sa sindikalnim povjerenikom Marijom Koštom zastupao radnike.

Vjerovnici su u startu odbacili ponudu dviju kaljskih ribarskih zadruga Sloga i Omega 3 jer nisu još registrirane za brodoremnontnu djelatnost, ponuda zadarske Jote d.o.o. (za koju je jedino bilo Ministarstvo financija) odbačena je jer nudi samo preuzimanje potraživanja i ne nudi naknadu za pokretnine. Razlog neuzimanja u obzir ponude Duška Polovine i partnera nije obrazložena, a ovaj je primijetio kako se predlaže M-inženjering, tvrtka bez boniteta čija je tvrtku kćer Navi-marina ostala dužna Nauti Lamjana preko 200 tisuća kuna.

S tom ocjenom se složio i Mario Košta uz napomenu da bi u slučaju da je Navi-marina platila svoj dug ne bi bilo razloga za pokretanje stečaja.

Sada je na Vladi RH da odluči hoće li prihvatiti prijedlog vjerovnika za potkoncesiju, s tim da je odgođen postupak unovčavanja imovine prodajom iz stečajne mase jer Erste banka provodi i postupak ovrhe.

M-inženjering ima samo jednog zaposlenog

M-inženjering je istina registriana za brodograđevnu djelatnost, prema ponudi najavljuje proizvodnju broda za potrebe zagrebačkog Viadukta, pet ribarskih brodova, remont brodova. Na istoj adresi u Rijeci je i sjedište Navi-marine koja je ostala Nauti dužna, a osnivač je također Mirela Marin. M-inženjering predviđa zapošljavanje radnika koji imaju tražene kvalifikacije, a to znači da može uzeti samo nekolicinu od onih koji su u vrijeme proglašenja stečaja bili u škveru.

Erste banka davala kredite Jupiter Adriji

-Svi koji su nas bacili za stečaj su bili za M-inženjering. Erste banka nije nikada davala kredite Nauti Lamjani nego našem vlasniku Jupiter Adriji koji je tim novcima kupio Hotel Preko, teren Dajla u Istri i druge stvari, a kao jamstvo za kredite su bili tereni u vlasništvu Nauta Lamjane. Za sve to ćemo podnijeti prijave i vjerujemo da će Ministarstvo prometa imati u vidu da je osnovno sačuvati djelatnost i radna mjesta, najavio je Mario Košta.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video