O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

BRODOTROGIR Ima nade: umjesto škvera – turistički grad?

Kako doznajemo iz izvora bliskih Vladi, jedan od ključnih razloga odbijanja Danka Končara za kupnju “Brodotrogira” je novo proširenje istrage koju Državno odvjetništvo vodi u aferi “Cetinski-Končar”, vezano uz kupnju zemljišta u Istri.

Podsjetimo, riječ je o aferi u kojoj je bivša ministrica turizma Vinka Cetinski po iznosima višestruko višim od realne cijene za Končara kupovala atraktivna zemljišta u Istri. Kasnije je Končar optužio Cetinski da je od njega izvukla više milijuna eura.

Šokirani škverani

U trogirskom škveru šokirani su izvjesnom propašću privatizacijskog procesa te su uputili pismo predsjednicima države i Vlade, Ivi Josipoviću i Zoranu Milanoviću, potom ministru gospodarstva Radimiru Čačiću te trogirskom gradonačelniku Damiru Rilji.

– Bili smo uvjereni da će se restrukturiranje privatizacijom privesti kraju, no sad smo šokirani i zabrinuti za našu budućnost. Ne znamo za detalje zbog kojih bi Vlada odbila ponudu “Jadranskih ulaganja”. Tražimo od državnog vrha da nam konačno kaže kakva nam je sudbina – veli nam Slavko Bilota, glavni povjerenik Sindikata metalaca u Brodotrogiru.

Kako nam kaže Vedran Dragičević, predsjednik Sindikata metalaca, sindikati će od Vlade RH zatražiti novi krug natječaja.

– Nisam očekivao da će Vlada odbiti Končara, a ni da će se Končar pokazati toliko neozbiljnim nudeći korporativna jamstva svoje tvrtke koja ima samo 20 tisuća kuna temeljnog kapitala. To je smiješno. Jedina alternativa je da Vlada raspiše drugi krug natječaja i da se u sljedećih godinu dana pokuša naći novi investitor, a u međuvremenu da se pokrene restrukturiranje − iznosi sindikalist Dragičević.

Projekt Normana Fostera

Zanimljivo je da cijelu situaciju prati i poznati poduzetnik Slobodan Ljubičić čiju je ponudu za kupnju “Brodotrogira” prošle godine odbila HDZ-ova Vlada.

Podsjetimo, Ljubičić je s irskom investicijskom kompanijom “Harcourt Development” htio uložiti 400 milijuna eura u projekt pretvaranja škvera u moderni mediteranski gradić, s vezovima za jahte i mnogim drugim urbanim sadržajima. Sam projekt Ljubičiću je osmislio Britanac Norman Foster, jedan od najcjenjenijih arhitekata današnjice.

– Moji partneri i investitori nisu se ohladili od projekta, ali nećemo dopustiti da nas se opet zavlači i pravi budalama. Ponovo ćemo se uključiti u priču samo na poziv Vlade, uz konkretnu ponudu. U svakom slučaju, spremni smo pomoći – kazao nam je .

Ljubičić: Spas po njemačkome modelu

“Brodosplit” bi trebao preuzeti radnike i znanja “Brodotrogira” te restrukturiranje obaviti po modelu koji su osmislili bivši direktori njemačkog brodogradilišta “Blohm und Voss”. Njemački partneri spremni su ponuditi “know-how” za spas trogirskog i splitskog škvera, poručio je Slobodan Ljubičić.

Prazna knjiga narudžbi

“Brodotrogir” trenutačno gradi samo jednu novogradnju, kemikal tanker za inozemnog naručitelja, radi remont naftne platforme “Zagreb I” te nekoliko manjih putničkih brodova. Knjiga narudžbi je prazna i situacija je u tom smislu prešla kritičnu točku, kada će već za par mjeseci navozi biti – potpuno prazni.

slobodnadalmacija.hr

Kako doznajemo iz izvora bliskih Vladi, jedan od ključnih razloga odbijanja Danka Končara za kupnju “Brodotrogira” je novo proširenje istrage koju Državno odvjetništvo vodi u aferi “Cetinski-Končar”, vezano uz kupnju zemljišta u Istri.

Podsjetimo, riječ je o aferi u kojoj je bivša ministrica turizma Vinka Cetinski po iznosima višestruko višim od realne cijene za Končara kupovala atraktivna zemljišta u Istri. Kasnije je Končar optužio Cetinski da je od njega izvukla više milijuna eura.

Šokirani škverani

U trogirskom škveru šokirani su izvjesnom propašću privatizacijskog procesa te su uputili pismo predsjednicima države i Vlade, Ivi Josipoviću i Zoranu Milanoviću, potom ministru gospodarstva Radimiru Čačiću te trogirskom gradonačelniku Damiru Rilji.

– Bili smo uvjereni da će se restrukturiranje privatizacijom privesti kraju, no sad smo šokirani i zabrinuti za našu budućnost. Ne znamo za detalje zbog kojih bi Vlada odbila ponudu “Jadranskih ulaganja”. Tražimo od državnog vrha da nam konačno kaže kakva nam je sudbina – veli nam Slavko Bilota, glavni povjerenik Sindikata metalaca u Brodotrogiru.

Kako nam kaže Vedran Dragičević, predsjednik Sindikata metalaca, sindikati će od Vlade RH zatražiti novi krug natječaja.

– Nisam očekivao da će Vlada odbiti Končara, a ni da će se Končar pokazati toliko neozbiljnim nudeći korporativna jamstva svoje tvrtke koja ima samo 20 tisuća kuna temeljnog kapitala. To je smiješno. Jedina alternativa je da Vlada raspiše drugi krug natječaja i da se u sljedećih godinu dana pokuša naći novi investitor, a u međuvremenu da se pokrene restrukturiranje − iznosi sindikalist Dragičević.

Projekt Normana Fostera

Zanimljivo je da cijelu situaciju prati i poznati poduzetnik Slobodan Ljubičić čiju je ponudu za kupnju “Brodotrogira” prošle godine odbila HDZ-ova Vlada.

Podsjetimo, Ljubičić je s irskom investicijskom kompanijom “Harcourt Development” htio uložiti 400 milijuna eura u projekt pretvaranja škvera u moderni mediteranski gradić, s vezovima za jahte i mnogim drugim urbanim sadržajima. Sam projekt Ljubičiću je osmislio Britanac Norman Foster, jedan od najcjenjenijih arhitekata današnjice.

– Moji partneri i investitori nisu se ohladili od projekta, ali nećemo dopustiti da nas se opet zavlači i pravi budalama. Ponovo ćemo se uključiti u priču samo na poziv Vlade, uz konkretnu ponudu. U svakom slučaju, spremni smo pomoći – kazao nam je .

Ljubičić: Spas po njemačkome modelu

“Brodosplit” bi trebao preuzeti radnike i znanja “Brodotrogira” te restrukturiranje obaviti po modelu koji su osmislili bivši direktori njemačkog brodogradilišta “Blohm und Voss”. Njemački partneri spremni su ponuditi “know-how” za spas trogirskog i splitskog škvera, poručio je Slobodan Ljubičić.

Prazna knjiga narudžbi

“Brodotrogir” trenutačno gradi samo jednu novogradnju, kemikal tanker za inozemnog naručitelja, radi remont naftne platforme “Zagreb I” te nekoliko manjih putničkih brodova. Knjiga narudžbi je prazna i situacija je u tom smislu prešla kritičnu točku, kada će već za par mjeseci navozi biti – potpuno prazni.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video