O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Iz Splita se nadzire cijeli Jadran

Prema novoj uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Nacionalna središnjica za nadzor i upravljanje pomorskim prometom (VTS Hrvatska) trebala bi iz Rijeke biti preseljena u Split.

Razlozi dislokacije nisu navedeni, no pretposvalja se da će u budućem ustroju Rijeka i Dubrovnik imati odjele VTS centara.

Formalno, središnjica nikada nije ni bila u Rijeci, jer se sada sustav ustrojava, ali je u praksi Rijeka imala ulogu i ovlasti središnjice.

Nakon što se formira Nacionalne središnjice u Splitu, grad pod Marjanom bio bi centar iz kojeg će se radarski nadzirat sav promet na hrvatskoj strani Jadrana, te koordinirati sve akcije traganja i spašavanja.

Sudeći prema prvim reakcijama istarskih medija, Riječni su loše primili ovu uredbu Ministarstva mora, tvrdeći kako je „riječki kadar bolje ekipiran nego splitski”.

slobodnadalmacija.hr

Prema novoj uredbi o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, Nacionalna središnjica za nadzor i upravljanje pomorskim prometom (VTS Hrvatska) trebala bi iz Rijeke biti preseljena u Split.

Razlozi dislokacije nisu navedeni, no pretposvalja se da će u budućem ustroju Rijeka i Dubrovnik imati odjele VTS centara.

Formalno, središnjica nikada nije ni bila u Rijeci, jer se sada sustav ustrojava, ali je u praksi Rijeka imala ulogu i ovlasti središnjice.

Nakon što se formira Nacionalne središnjice u Splitu, grad pod Marjanom bio bi centar iz kojeg će se radarski nadzirat sav promet na hrvatskoj strani Jadrana, te koordinirati sve akcije traganja i spašavanja.

Sudeći prema prvim reakcijama istarskih medija, Riječni su loše primili ovu uredbu Ministarstva mora, tvrdeći kako je „riječki kadar bolje ekipiran nego splitski”.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video