O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Pocetna | Vijesti | Svijet | Bolesnom pomorcu prodali pokvareni lijek Bolesnom pomorcu prodali pokvareni lijek

Hrvatski pomorac M. L. ogorčen je postupkom nizozemskih liječnika i ljekarnika koji su mu nakon kratkotrajnog tretmana vrlo opasne upale u probavnom traktu pokušali prodati lijek kojem je rok trajanja istekao prije nekoliko mjeseci! Zbog toga ih namjerava i tužiti.

Prvi časnik palube na stranom “kemikalcu” (podaci poznati redakciji) tegobe je osjetio tijekom 30-dnevne plovidbe od Filipina do Rotterdama i u strahu od širenja upale kontaktirao je sa svojim liječnikom u Hrvatskoj koji mu je na temelju opisa preporučio što hitniji posjet liječniku kako se sve ne bi pretvorilo u ono najgore.

– U brodskoj ljekarni nismo imali nikakav lijek protiv kolitisa, pa možete misliti koliko sam bio sretan kada sam dobio priliku doći do liječnika u Rotterdamu. Ali, tu su počele moje nevolje. Najprije sam odveden k liječniku u luci, odakle sam prebačen u gradsku opću bolnicu.

Tamo sam se dobro načekao, najprije me je pregledao liječnik nižeg ranga, koji me se želio riješiti. Morao sam i dalje čekati, a sestra mi je govorila kako oni ne mogu napraviti specijalistički pregled, te da trebam pričekati drugog liječnika. Kada je taj liječnik napokon došao, vidio sam da mi neće ili ne želi pomoći, pa sam direktno pitao gdje se nalazi privatna klinika i da sam spreman platiti pregled. Tek tada su mi se smilovali i pregledali me – kaže naš sugovornik.

Prema njegovim riječima, cijeli je dan proveo u bolnici gdje je dobio nalaz i taksijem otišao u ljekarnu “Dorpsweg Apotheek”. Kako nam je prepričao, ostao je sjediti u automobilu, jer je taksist otišao po lijekove u skladu s “normalnom procedurom”.

Ponovljeni incident

– U toj apoteci su mi dali lijek koji je istekao u rujnu 2009. godine nakon čega je apotekar na kutiji prekrižio originalni rok trajanja i dopisao svoj, opravdavajući se testiranjem njihovih farmaceuta. Najžalosnije je što je napisao novi datum koji glasi 31. veljače ove godine! – ističe M.L., te dodaje:

– Taksist mi je donio lijekove i ja sam ih počeo uzimati, sav sretan što napokon imam nešto za ublaživanje bolova. Naravno, nisam ni pogledao rok trajanja, to sam shvatio tek nakon nekoliko dana. Apotekari su očito odlučili da je lijek dobar, nisu klijenta ni pitali za pristanak. Postavlja se pitanje odakle im uopće pravo da jednim potezom olovke mijenjaju “tvorničke podatke”, ili to vrijedi samo za pomorce…

– Mi smo te večeri otišli iz Rotterdama za Amsterdam, nakon dva dana pranja tankova u Sjevernome moru, tako da sam mogao lijekove naručiti da me čekaju u Amsterdamu, da su me pitali kamo brod ide. Moj je dojam da su namjerno dali lijek pomorcu koji je išao na pučinu i nadali se da će, promijenivši datum na kutiji, sve riješiti.

Svoje tvrdnje temeljim na lošem iskustvu jer sam se dosta puta uvjerio u neprofesionalizam nizozemskih apoteka. Dok sam bio na “Stoltu”, kompanija je otkazala ugovor jednoj njihovoj ljekarni jer su nam slali lijekove kojima je uskoro istjecao rok, tako da smo godišnje kupovali isti lijek i po dva puta – zaključuje M.L..

Tvrdi da je pokušao razgovarati s ljekarničkom tvrtkom kako bi mu ponudili džentlmenski dogovor, ali očito nisu imali sluha za to, jer je predstavnik tvrtke punih pola sata pokušavao uvjeriti našeg sugovornika kako su “oni činili dobro”.

Amerikanci nas tretiraju kao osobe trećeg reda

Pomorcima je u današnje vrijeme već preko glave da ih tretiraju manje vrijednim osobama. U Americi, recimo, na dva od sto terminala možeš izić van, i to samo s firmom koja s njima ima ugovor, a onda te vožnja do “Walmarta” da kupiš pastu za zube i mudante košta 150 posto više nego normalni taksi.

Službenici Obalne straže dolaze na brod kao kauboji i postrojavaju posade brodova, a u Južnoj Africi odnedavno, bez ikakva povoda i naloga upadaju na brodove, provjeravaju kompjutore i hard diskove od posade tražeći pedofilske materijale i ostalo što im se prohtije. Do kada ćemo mi biti tako tretirani, zaslužujemo li zbilja to?- pita se pomorac.

SlobodnaDalmacija.hr

Hrvatski pomorac M. L. ogorčen je postupkom nizozemskih liječnika i ljekarnika koji su mu nakon kratkotrajnog tretmana vrlo opasne upale u probavnom traktu pokušali prodati lijek kojem je rok trajanja istekao prije nekoliko mjeseci! Zbog toga ih namjerava i tužiti.

Prvi časnik palube na stranom “kemikalcu” (podaci poznati redakciji) tegobe je osjetio tijekom 30-dnevne plovidbe od Filipina do Rotterdama i u strahu od širenja upale kontaktirao je sa svojim liječnikom u Hrvatskoj koji mu je na temelju opisa preporučio što hitniji posjet liječniku kako se sve ne bi pretvorilo u ono najgore.

– U brodskoj ljekarni nismo imali nikakav lijek protiv kolitisa, pa možete misliti koliko sam bio sretan kada sam dobio priliku doći do liječnika u Rotterdamu. Ali, tu su počele moje nevolje. Najprije sam odveden k liječniku u luci, odakle sam prebačen u gradsku opću bolnicu.

Tamo sam se dobro načekao, najprije me je pregledao liječnik nižeg ranga, koji me se želio riješiti. Morao sam i dalje čekati, a sestra mi je govorila kako oni ne mogu napraviti specijalistički pregled, te da trebam pričekati drugog liječnika. Kada je taj liječnik napokon došao, vidio sam da mi neće ili ne želi pomoći, pa sam direktno pitao gdje se nalazi privatna klinika i da sam spreman platiti pregled. Tek tada su mi se smilovali i pregledali me – kaže naš sugovornik.

Prema njegovim riječima, cijeli je dan proveo u bolnici gdje je dobio nalaz i taksijem otišao u ljekarnu “Dorpsweg Apotheek”. Kako nam je prepričao, ostao je sjediti u automobilu, jer je taksist otišao po lijekove u skladu s “normalnom procedurom”.

Ponovljeni incident

– U toj apoteci su mi dali lijek koji je istekao u rujnu 2009. godine nakon čega je apotekar na kutiji prekrižio originalni rok trajanja i dopisao svoj, opravdavajući se testiranjem njihovih farmaceuta. Najžalosnije je što je napisao novi datum koji glasi 31. veljače ove godine! – ističe M.L., te dodaje:

– Taksist mi je donio lijekove i ja sam ih počeo uzimati, sav sretan što napokon imam nešto za ublaživanje bolova. Naravno, nisam ni pogledao rok trajanja, to sam shvatio tek nakon nekoliko dana. Apotekari su očito odlučili da je lijek dobar, nisu klijenta ni pitali za pristanak. Postavlja se pitanje odakle im uopće pravo da jednim potezom olovke mijenjaju “tvorničke podatke”, ili to vrijedi samo za pomorce…

– Mi smo te večeri otišli iz Rotterdama za Amsterdam, nakon dva dana pranja tankova u Sjevernome moru, tako da sam mogao lijekove naručiti da me čekaju u Amsterdamu, da su me pitali kamo brod ide. Moj je dojam da su namjerno dali lijek pomorcu koji je išao na pučinu i nadali se da će, promijenivši datum na kutiji, sve riješiti.

Svoje tvrdnje temeljim na lošem iskustvu jer sam se dosta puta uvjerio u neprofesionalizam nizozemskih apoteka. Dok sam bio na “Stoltu”, kompanija je otkazala ugovor jednoj njihovoj ljekarni jer su nam slali lijekove kojima je uskoro istjecao rok, tako da smo godišnje kupovali isti lijek i po dva puta – zaključuje M.L..

Tvrdi da je pokušao razgovarati s ljekarničkom tvrtkom kako bi mu ponudili džentlmenski dogovor, ali očito nisu imali sluha za to, jer je predstavnik tvrtke punih pola sata pokušavao uvjeriti našeg sugovornika kako su “oni činili dobro”.

Amerikanci nas tretiraju kao osobe trećeg reda

Pomorcima je u današnje vrijeme već preko glave da ih tretiraju manje vrijednim osobama. U Americi, recimo, na dva od sto terminala možeš izić van, i to samo s firmom koja s njima ima ugovor, a onda te vožnja do “Walmarta” da kupiš pastu za zube i mudante košta 150 posto više nego normalni taksi.

Službenici Obalne straže dolaze na brod kao kauboji i postrojavaju posade brodova, a u Južnoj Africi odnedavno, bez ikakva povoda i naloga upadaju na brodove, provjeravaju kompjutore i hard diskove od posade tražeći pedofilske materijale i ostalo što im se prohtije. Do kada ćemo mi biti tako tretirani, zaslužujemo li zbilja to?- pita se pomorac.

SlobodnaDalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video