O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Sindikat sumnja u namještanje natječaja

Hrvatski sindikat pomoraca u splitskoj privatnoj brodarskoj tvrtki Linijskoj nacionalnoj plovidbi (LNP) na današnjoj je konferenciji za novinare izvjestio da je nedavno županijski Upravni odjel za gospodarstvo, regionalni razvitak poništio natječaj za koncesiju na županijskoj brzobrodskoj liniji Milna-Split-Milna na koji se bio prijavio jedino LNP, te je izrazio sumnju u namještanje natječaja radi pogodovanja državnom brodaru Jadroliniji.

Povjerenik Hrvatskog sindikata pomoraca u LNP-u Denis Jelaska novinarima je podijelio pismo koje će uputiti ministru pomorstva, prometa i infrastrukture Siniši Hajdašu Dončiću u vezi “namještanja natječaja za koncesiju na županijskoj brzobrodskoj liniji Milna-Split-Milna”. Budući da LNP već osam godina uspješno održava tu liniju na zadovoljstvo otočana (Brača) i njihovih gostiju molimo, u cilju očuvanja radnih mjesta u tvrtki koja redovno isplaćuje plaće, da ispitate zašto Županija splitsko-dalmatinska raspisuje natječaje za “fantomske brodare”, navodi se u pismu ministru Hajdašu. Sindikat pritom traži da za sve brodare vrijede ista pravila.

Sindikat od ministra očekuje da stane na kraj namještanjima natječaja koji su se događali i u Agenciji za obalni linijski pomorski promet. Sindikalci tvrde da je Agencija pogodovala Jadroliniji i dodjeljivala joj koncesije iako nije poštovala uvjete natječaja, što potvrđuju i pravomoćne presude Upravnog suda. Riječ je o linijama Mali Lošinj-Cres- Rijeka, Lastovo-Hvar-Split, Vis-Split, Jelsa-Bol-Split, te Split-Milna-Hvar koje Jadrolinija već petu godinu održava iako taj posao uopće nije trebala dobiti, ističe se u pismu.

Sindikat također izražava nadu da se nova vlast neće ponašati po istom obrascu kao prethodne vlasti koje su javno proklamirale liberalizaciju putničkog pomorskog prometa, a zapravo štitile monopol Jadrolinije. “Imamo razloga vjerovati da je namještanju natječaja kumovao bivši državni tajnik za more Branko Bačić, koji se kao predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije vjerojatno zalagao za interese državnog monopoliste, kapetan Mario Babić koji je predsjedavao Upravnim vijećem Agencije za obalni linijski pomorski promet i potpisivao nelegalne odluke o dodijeli koncesija, te ravnatelj Agencije Ivan Franičević”, stoji u pismu.

U razgovoru s novinarima sindikalni povjerenik Jelaska podsjetio je kako se radi o drugom slučaju poništenja natječaja za koncesiju za brzobrodsku liniju Milna-Split-Milna jer je i 2009. poništen natječaj na koji se prijavio jedino LNP. U obrazloženju odluke o poništenju natječaja navedeno je da LNP ne udovoljava uvjetima jer je katamaran Komiža koji prometuje na toj liniji star 37 godina, a traženo je da brod ne smije biti stariji od 20 godina.

Komiža je aluminijske konstrukcije i zadovoljava sve uvjete Hrvatskog registra brodova i Lučke kapetanije. Svake godine se obavlja remont i servisiranje, a obnovljen je i cijeli pogon jer su ugrađeni novi motori, ustvrdio je Jelaska.

poslovni.hr

Hrvatski sindikat pomoraca u splitskoj privatnoj brodarskoj tvrtki Linijskoj nacionalnoj plovidbi (LNP) na današnjoj je konferenciji za novinare izvjestio da je nedavno županijski Upravni odjel za gospodarstvo, regionalni razvitak poništio natječaj za koncesiju na županijskoj brzobrodskoj liniji Milna-Split-Milna na koji se bio prijavio jedino LNP, te je izrazio sumnju u namještanje natječaja radi pogodovanja državnom brodaru Jadroliniji.

Povjerenik Hrvatskog sindikata pomoraca u LNP-u Denis Jelaska novinarima je podijelio pismo koje će uputiti ministru pomorstva, prometa i infrastrukture Siniši Hajdašu Dončiću u vezi “namještanja natječaja za koncesiju na županijskoj brzobrodskoj liniji Milna-Split-Milna”. Budući da LNP već osam godina uspješno održava tu liniju na zadovoljstvo otočana (Brača) i njihovih gostiju molimo, u cilju očuvanja radnih mjesta u tvrtki koja redovno isplaćuje plaće, da ispitate zašto Županija splitsko-dalmatinska raspisuje natječaje za “fantomske brodare”, navodi se u pismu ministru Hajdašu. Sindikat pritom traži da za sve brodare vrijede ista pravila.

Sindikat od ministra očekuje da stane na kraj namještanjima natječaja koji su se događali i u Agenciji za obalni linijski pomorski promet. Sindikalci tvrde da je Agencija pogodovala Jadroliniji i dodjeljivala joj koncesije iako nije poštovala uvjete natječaja, što potvrđuju i pravomoćne presude Upravnog suda. Riječ je o linijama Mali Lošinj-Cres- Rijeka, Lastovo-Hvar-Split, Vis-Split, Jelsa-Bol-Split, te Split-Milna-Hvar koje Jadrolinija već petu godinu održava iako taj posao uopće nije trebala dobiti, ističe se u pismu.

Sindikat također izražava nadu da se nova vlast neće ponašati po istom obrascu kao prethodne vlasti koje su javno proklamirale liberalizaciju putničkog pomorskog prometa, a zapravo štitile monopol Jadrolinije. “Imamo razloga vjerovati da je namještanju natječaja kumovao bivši državni tajnik za more Branko Bačić, koji se kao predsjednik Nadzornog odbora Jadrolinije vjerojatno zalagao za interese državnog monopoliste, kapetan Mario Babić koji je predsjedavao Upravnim vijećem Agencije za obalni linijski pomorski promet i potpisivao nelegalne odluke o dodijeli koncesija, te ravnatelj Agencije Ivan Franičević”, stoji u pismu.

U razgovoru s novinarima sindikalni povjerenik Jelaska podsjetio je kako se radi o drugom slučaju poništenja natječaja za koncesiju za brzobrodsku liniju Milna-Split-Milna jer je i 2009. poništen natječaj na koji se prijavio jedino LNP. U obrazloženju odluke o poništenju natječaja navedeno je da LNP ne udovoljava uvjetima jer je katamaran Komiža koji prometuje na toj liniji star 37 godina, a traženo je da brod ne smije biti stariji od 20 godina.

Komiža je aluminijske konstrukcije i zadovoljava sve uvjete Hrvatskog registra brodova i Lučke kapetanije. Svake godine se obavlja remont i servisiranje, a obnovljen je i cijeli pogon jer su ugrađeni novi motori, ustvrdio je Jelaska.

poslovni.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video