O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Radovi na gatu Vrulje kasnit će tri mjeseca

Intenzitet radova na rekonstrukciji gata Vrulje u šibenskoj luci usporen je, pa će završetak tog dijela projekta kasniti otprilike tri mjeseca jer je glavni izvođač, splitski “Konstruktor”, zapao u financijske probleme. Račun tvrtke je u blokadi.

Po međunarodnom ugovoru, izvođač može potpisati ugovor s podizvođačem, a najavljeno je da će to i učiniti ovih dana. Prema svemu sudeći, splitska tvrtka “Lavčević” trebala bi nastaviti tamo gdje je “Konstruktor” stao. Ta tvrtka, međutim, nema referencije propisane međunarodnim ugovorom sklopljenim s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) koja kreditira izgradnju pristaništa.

Stoga se s tim, prema riječima Marijana Petkovića, ravnatelja šibensko-kninske Županijske lučke uprave, mora složiti nadzor, odnosno Institut građevinarstva Hrvatske.

− Kad smo zamijetili da su se radovi otegnuli, imali smo nekoliko sastanaka u Ministarstvu financija te u Ministarstvu pomorstva, prometa i veza, a također smo razgovarali i s odgovornim ljudima u “Konstruktoru”. Vjerujem da ćemo ovu situaciju riješiti upravo uvođenjem podizvođača − kaže Petković.

Ne bude li se Banka složila s takvim rješenjem, najgora je opcija raskid ugovora s “Konstruktorom” i raspisivanje novog natječaja. Bude li, pak, potpisan ugovor s “Lavčevićem”, Petković ne vjeruje da će se radovi koji su trebali biti dovršeni do lipnja ove godine okončati ovog ljeta.

− Moramo priznati da “Konstruktor” nije radio 20 dana zbog vremenskih neprilika u veljači ove godine, stoga bi se sredina kolovoza mogla priznati kao razumni rok završetka radova. Ima naznaka da se prva faza radova, koja podrazumijeva mogućnost prihvata kruzera, još i može završiti do tada. Osobno bih, međutim, bio zadovoljan kad bi ta faza bila završena do prvog dana listopada ove godine − zaključuje Petković.

Rekonstrukcijom gata Vrulje u Šibeniku, inače, dobit će se četiri privezišta, od kojih su dva predviđena za kruzere, a dva za trajekte. Ukupna vrijednost radova procijenjena je na 52 milijuna kuna. U sljedećoj fazi trebao bi biti izgrađen putnički terminal, za koji ravnatelj Lučke uprave vjeruje da će lokacijska dozvola biti izdana do kraja godine.

Produžetak operativne obale

Projektom uređenja gata Vrulje u pomorsko-putnički terminal predviđena je dogradnja gata za oko 9800 četvornih metara, a također i produžetak operativne obale na ukupno 510 metara. Tako će se omogućiti pristajanje u šibensku luku brodova dužine od 260 metara, te trajekata i kruzera do 200 metara. Šibenska će Lučka uprava kredit kod EBRD-a kojim se financira cijeli projekt vraćati 15 godina uz četiri godine počeka.

slobodnadalmacija.hr

Intenzitet radova na rekonstrukciji gata Vrulje u šibenskoj luci usporen je, pa će završetak tog dijela projekta kasniti otprilike tri mjeseca jer je glavni izvođač, splitski “Konstruktor”, zapao u financijske probleme. Račun tvrtke je u blokadi.

Po međunarodnom ugovoru, izvođač može potpisati ugovor s podizvođačem, a najavljeno je da će to i učiniti ovih dana. Prema svemu sudeći, splitska tvrtka “Lavčević” trebala bi nastaviti tamo gdje je “Konstruktor” stao. Ta tvrtka, međutim, nema referencije propisane međunarodnim ugovorom sklopljenim s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) koja kreditira izgradnju pristaništa.

Stoga se s tim, prema riječima Marijana Petkovića, ravnatelja šibensko-kninske Županijske lučke uprave, mora složiti nadzor, odnosno Institut građevinarstva Hrvatske.

− Kad smo zamijetili da su se radovi otegnuli, imali smo nekoliko sastanaka u Ministarstvu financija te u Ministarstvu pomorstva, prometa i veza, a također smo razgovarali i s odgovornim ljudima u “Konstruktoru”. Vjerujem da ćemo ovu situaciju riješiti upravo uvođenjem podizvođača − kaže Petković.

Ne bude li se Banka složila s takvim rješenjem, najgora je opcija raskid ugovora s “Konstruktorom” i raspisivanje novog natječaja. Bude li, pak, potpisan ugovor s “Lavčevićem”, Petković ne vjeruje da će se radovi koji su trebali biti dovršeni do lipnja ove godine okončati ovog ljeta.

− Moramo priznati da “Konstruktor” nije radio 20 dana zbog vremenskih neprilika u veljači ove godine, stoga bi se sredina kolovoza mogla priznati kao razumni rok završetka radova. Ima naznaka da se prva faza radova, koja podrazumijeva mogućnost prihvata kruzera, još i može završiti do tada. Osobno bih, međutim, bio zadovoljan kad bi ta faza bila završena do prvog dana listopada ove godine − zaključuje Petković.

Rekonstrukcijom gata Vrulje u Šibeniku, inače, dobit će se četiri privezišta, od kojih su dva predviđena za kruzere, a dva za trajekte. Ukupna vrijednost radova procijenjena je na 52 milijuna kuna. U sljedećoj fazi trebao bi biti izgrađen putnički terminal, za koji ravnatelj Lučke uprave vjeruje da će lokacijska dozvola biti izdana do kraja godine.

Produžetak operativne obale

Projektom uređenja gata Vrulje u pomorsko-putnički terminal predviđena je dogradnja gata za oko 9800 četvornih metara, a također i produžetak operativne obale na ukupno 510 metara. Tako će se omogućiti pristajanje u šibensku luku brodova dužine od 260 metara, te trajekata i kruzera do 200 metara. Šibenska će Lučka uprava kredit kod EBRD-a kojim se financira cijeli projekt vraćati 15 godina uz četiri godine počeka.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video