O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Mandalinom prodefiliralo 30 megajahti

U nedjelju su spušteni zastori četvrtog međunarodnog nautičkog sajma u Šibeniku Adriatic Boat Showa. U šibenskoj Mandalini, na prostoru novoizgrađene prve marine za megajahate u Hrvatskoj, sudjelovao je 101 izlagač, a na vezu je bio čak 71 brod. Posebnost je sajma u tome što je većina jahti daleko odskakala od prosjeka onih koje prolaze hrvatskom obalom. Tako su posjetitelji mogli razgledati čak 30 megajahti, što nemaju prilike vidjeti ni na jednom boat showu u Hrvatskoj. Najviše pažnje ipak je plijenila megajahta “Navilux”, obitelji Ercegović iz Krila Jesenica, koja je prvi put predstavljena javnosti, a izgrađena je u brodogradilištu “Porta” u Kaštelima.
Prvi ekoponton

Inače, osim izloženih plovila, promociju je imao i prvi hrvatski ekoponton, koji je premijerno izložen u D-Marini i privukao je pažnju velikog broja poslovnih ljudi iz nautičkog biznisa, ali i običnih posjetitelja.

− Iz bogatog programa, kao jedinstvenu manifestaciju koja je spojila nekoliko usko povezanih turističkih segmenata, istaknuli bismo Yacht Hop večeri, jer su prvi put u Hrvatskoj registrirani agenti imali jedinstvenu priliku provesti večer na luksuznim brodovima kao gosti. Na zadovoljstvo agenata, vlasnika jahti, ali i hrvatskih proizvođača vina i hrane − agenti su besplatno uživali na luksuznim brodovima, vlasnici brodova na taj su način uložili u promociju, u suradnji s vinarima i restoranima, koji tako također promoviraju svoje usluge i proizvode − istaknula je Jana Gaćina, direktorica sajma. Svoj dojam za čitatelje “Slobodne” iznijela je i Helena Ćatipović, direktorica “Fortuna cruising Croatia chartera”.

− Smatram da je ovaj sajam jedini način na koji se mogu prezentirati jahte s posadom i cjelokupna ponuda koja je vezana uz taj luksuzni segment nautičkog turizma. Koncept ovakvog sajma u svijetu postoji više od 50 godina i jedino takav odgovara čarter-agentima koji bukiraju luksuzne brodove, odnosno brodove s posadom. Sajam jahti s posadom mora se odvojiti od klasičnog nautičkog sajma, a nadam se da će se u budućnosti još više specijalizirati, uz veće sudjelovanje hrvatskih brodara, a samim tim bit će i veći odaziv agenata.

Gosti koji odabiru jahte s posadom traže individualni pristup − itinerar skrojen prema njihovim željama i interesima, a također i ponudu izvan broda, tako da je naša djelatnost usko povezana s restoranima u destinacijama koje posjećujemo, vodičima, luksuznim hotelima, koji su uglavnom odabir naših gostiju prije ili poslije boravka na brodu, zatim proizvođača vrhunskih vina i svega onoga što Hrvatsku čini specifičnom destinacijom u odnosu na ostale. Jako mi je drago što su se već prve godine odazvali vinari i restorani koji su prezentirali svoju ponudu na našim brodovima.

Proboj na tržište

Svoje dojmove o ovogodišnjem ABS-u s našim je čitateljima podijelio i Branimir Madžar, stručni suradnik u sektoru za turizam u HGK-u. − Prije svega, moram istaknuti da ove godine “Yacht charter show” najviše oduševljava. Vrlo je uspješan za prvu godinu, što je iznimno korisno i jako dobro i za naše i, danas-sutra, strane brodove. Riječ je o segmentu koji se tek probija na hrvatskom tržištu, stoga se ovogodišnji ABS po tome ističe od drugih nautičkih sajmova u Hrvatskoj. Dogodine, kad se dopusti kabotaža za čarter-jahte, mislim da će još više jahti biti prijavljeno na sajmu.

Nova marina također je prekrasna i nedvojbeno ih treba još nekoliko takvih u Hrvatskoj, pogotovo u većim gradovima, koji imaju potrebne sadržaje za takve klijente. Zapravo, cijeli ovaj kompleks u Mandalini − od brodogradilišta, tvornice pontona, čarter-marine, marine za megajahte − jedinstvena je, zaokružena cjelina.

slobodnadalmacija.hr

U nedjelju su spušteni zastori četvrtog međunarodnog nautičkog sajma u Šibeniku Adriatic Boat Showa. U šibenskoj Mandalini, na prostoru novoizgrađene prve marine za megajahate u Hrvatskoj, sudjelovao je 101 izlagač, a na vezu je bio čak 71 brod. Posebnost je sajma u tome što je većina jahti daleko odskakala od prosjeka onih koje prolaze hrvatskom obalom. Tako su posjetitelji mogli razgledati čak 30 megajahti, što nemaju prilike vidjeti ni na jednom boat showu u Hrvatskoj. Najviše pažnje ipak je plijenila megajahta “Navilux”, obitelji Ercegović iz Krila Jesenica, koja je prvi put predstavljena javnosti, a izgrađena je u brodogradilištu “Porta” u Kaštelima.
Prvi ekoponton

Inače, osim izloženih plovila, promociju je imao i prvi hrvatski ekoponton, koji je premijerno izložen u D-Marini i privukao je pažnju velikog broja poslovnih ljudi iz nautičkog biznisa, ali i običnih posjetitelja.

− Iz bogatog programa, kao jedinstvenu manifestaciju koja je spojila nekoliko usko povezanih turističkih segmenata, istaknuli bismo Yacht Hop večeri, jer su prvi put u Hrvatskoj registrirani agenti imali jedinstvenu priliku provesti večer na luksuznim brodovima kao gosti. Na zadovoljstvo agenata, vlasnika jahti, ali i hrvatskih proizvođača vina i hrane − agenti su besplatno uživali na luksuznim brodovima, vlasnici brodova na taj su način uložili u promociju, u suradnji s vinarima i restoranima, koji tako također promoviraju svoje usluge i proizvode − istaknula je Jana Gaćina, direktorica sajma. Svoj dojam za čitatelje “Slobodne” iznijela je i Helena Ćatipović, direktorica “Fortuna cruising Croatia chartera”.

− Smatram da je ovaj sajam jedini način na koji se mogu prezentirati jahte s posadom i cjelokupna ponuda koja je vezana uz taj luksuzni segment nautičkog turizma. Koncept ovakvog sajma u svijetu postoji više od 50 godina i jedino takav odgovara čarter-agentima koji bukiraju luksuzne brodove, odnosno brodove s posadom. Sajam jahti s posadom mora se odvojiti od klasičnog nautičkog sajma, a nadam se da će se u budućnosti još više specijalizirati, uz veće sudjelovanje hrvatskih brodara, a samim tim bit će i veći odaziv agenata.

Gosti koji odabiru jahte s posadom traže individualni pristup − itinerar skrojen prema njihovim željama i interesima, a također i ponudu izvan broda, tako da je naša djelatnost usko povezana s restoranima u destinacijama koje posjećujemo, vodičima, luksuznim hotelima, koji su uglavnom odabir naših gostiju prije ili poslije boravka na brodu, zatim proizvođača vrhunskih vina i svega onoga što Hrvatsku čini specifičnom destinacijom u odnosu na ostale. Jako mi je drago što su se već prve godine odazvali vinari i restorani koji su prezentirali svoju ponudu na našim brodovima.

Proboj na tržište

Svoje dojmove o ovogodišnjem ABS-u s našim je čitateljima podijelio i Branimir Madžar, stručni suradnik u sektoru za turizam u HGK-u. − Prije svega, moram istaknuti da ove godine “Yacht charter show” najviše oduševljava. Vrlo je uspješan za prvu godinu, što je iznimno korisno i jako dobro i za naše i, danas-sutra, strane brodove. Riječ je o segmentu koji se tek probija na hrvatskom tržištu, stoga se ovogodišnji ABS po tome ističe od drugih nautičkih sajmova u Hrvatskoj. Dogodine, kad se dopusti kabotaža za čarter-jahte, mislim da će još više jahti biti prijavljeno na sajmu.

Nova marina također je prekrasna i nedvojbeno ih treba još nekoliko takvih u Hrvatskoj, pogotovo u većim gradovima, koji imaju potrebne sadržaje za takve klijente. Zapravo, cijeli ovaj kompleks u Mandalini − od brodogradilišta, tvornice pontona, čarter-marine, marine za megajahte − jedinstvena je, zaokružena cjelina.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video