O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Array

Jadrolinija će graditi neviđene megatrajekte – vožnja bi trajala 10 minuta

Treće rješenje u povezivanju Hrvatske i juga je u tijeku pregovora, a riječ je o dva megatrajekta! Kako piše Glas Slavonije, dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika već do kraja ove godine počet će se graditi u Hrvatskoj kako bi u floti Jadrolinije od 1. srpnja sljedeće godine preuzeli ulogu “plave” obilaznice Neuma.

Doznaje se kako su u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku razgovori oko realizacije projekta i to prema načelu “gradnja domaće flote na domaćim navozima i bez državnih jamstava”.
Svaki trajekt je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura. U nešto dugoročnijojvarijanti još dva trajekta su u planu.

Bit će to najveći ikada sagrađeni trajekti za Jadroliniju, jer će biti dugi oko 100 metara i imat će veći kapacitet od najvećih u floti kao što su trajekti Hrvat i Juraj Dalmatinac.

Tko će ih graditi, još nije poznato, a u igri su uz Tehnomont i Brodosplit, 3. maj te Kraljevica, kojoj bi to mogao biti prvi značajniji posao od otvaranja stečaja, piše Glas Slavonije.

Pristaništa za megatrajekte bila bi na lokaciji temeljnih stupova Pelješkog mosta, a vožnja između lokacije Klek na kopnu i Brijeste na Pelješcu trajala bi samo desetak minuta.

slobodnadalmacija.hr

Treće rješenje u povezivanju Hrvatske i juga je u tijeku pregovora, a riječ je o dva megatrajekta! Kako piše Glas Slavonije, dva trajekta kapaciteta oko 150 vozila i 2.000 putnika već do kraja ove godine počet će se graditi u Hrvatskoj kako bi u floti Jadrolinije od 1. srpnja sljedeće godine preuzeli ulogu “plave” obilaznice Neuma.

Doznaje se kako su u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture u tijeku razgovori oko realizacije projekta i to prema načelu “gradnja domaće flote na domaćim navozima i bez državnih jamstava”.
Svaki trajekt je vrijedan između 7 i 8 milijuna eura. U nešto dugoročnijojvarijanti još dva trajekta su u planu.

Bit će to najveći ikada sagrađeni trajekti za Jadroliniju, jer će biti dugi oko 100 metara i imat će veći kapacitet od najvećih u floti kao što su trajekti Hrvat i Juraj Dalmatinac.

Tko će ih graditi, još nije poznato, a u igri su uz Tehnomont i Brodosplit, 3. maj te Kraljevica, kojoj bi to mogao biti prvi značajniji posao od otvaranja stečaja, piše Glas Slavonije.

Pristaništa za megatrajekte bila bi na lokaciji temeljnih stupova Pelješkog mosta, a vožnja između lokacije Klek na kopnu i Brijeste na Pelješcu trajala bi samo desetak minuta.

slobodnadalmacija.hr

Intervju

Kolumna

Službene informacije

Foto / video